ثبت ۳۱ هزار درخواست مردمی در سفر رئیس جمهور به کردستان

مسئول مرکز ارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به کردستان ۳۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ثبت شده است.

مجید ندیمی گفت: در دو روز گذشته در هر شیفت کاری ۴۰۰ نفر در سامانه سامد به درخواست‌ها رسیدگی می‌کردند که ۳۰۰ نفر مسئول ثبت درخواست‌های الکترونیکی و ۱۰۰ نفر هم نامه‌های دریافتی را ثبت و ترخیص می‌کردند.

او گفت: میز ارتباطات مردمی ویژه سفر ریاست جمهوری در روز‌های ۱۶ و ۱۷ تیرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر در ادارات و سازمان‌های مختلف دایر و آماده رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم بود.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: با توجه به اینکه یک کُد رهگیری به تلفن همراه شخص پیامک شده است مردم می‌توانند پس از گذشت یک ماه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

استان کردستان روز جمعه (۱۷ تیرماه) میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه وی بود.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه‌های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۱۰:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
چرا وقتی چیزی به دست مردم نرسیده خبر کذب پخش میکنید بجز افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی به کی وام یا کمک بلاعوض دادن وام که نوبت مراجعه زدن برای شش ماه اینده که بریم ببینیم اعتبار امده یا نه کمک بلاعوض هم پول یه کیک و ساندیس بقول خودشان که اونم ندادن چرا حرف دل مردم رو نمیگید مگه شما پشتیبان این مردم نیستید چرا شفاف سازی نمیکنید که این همه اعتباری که برای مشکلات مردم بوده چی شد پس چرا بانک ها میگن هیچ اعتباری ندادن چرا کمیته امداد مردم رو از سرش باز میکنه و جواب های الکی میدن تا کی باید صبر کنیم چرا کسی جوابگوی این همه بی عدالتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
کورد تبار
۱۰:۴۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
بنده به همراه مادرم و پدرم و دخترم و چندی از همسایه ها و اقوام برای ریاست جمهوری نامه نوشتیم جواب نامه ها امده در سامانه سامد هم ثبت شده بخشی کمک مالی بلاعوض و بخشی هم وام پونزده میلیونی که نه کمک بلاعوض رو دادن نه جوابگوی وام هستن دنبال وام میریم میگن هنوز اعتبار به ما ندادن تاریخ مراجعه زدن اول سال بعدی. دنبال کمک بلاعوض میریم میگن فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اعتبار دادن شماها باید صبر کنید شاید اعتباری چیزی امد قسمت شما هم شد این وقتی حال و روز تمام مردم سنندجه چرا خبر دروغ پخش میشه که به همه درخواست ها پرداخت شده نه طرز برخورد کارکنان خوبه نه گره ای از مشکل مردم باز کردن این رسم مردم سالاری نیست به هرکی دلشان بخواد کمک کنن ازهرکی خوششان نیاد هیچی لطفا این پیام منو رسیدگی کنید