فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سردار سید قدرت سیدی زاده در گام دوم انقلاب پرچم بصیرت را در دست گرفت و در واقع همچون سردار سلیمانی برای رهبر معظم انقلاب بود.

سردار جمال شاکرمی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر سردار سید قدرت سیدی زاده در شهر سرابله گفت: در روز عرفه راه های آسمان به زمین نزدیک تر است و امروز روز شناخت و رابطه عاشقی سرور و سالار شهیدان کربلا با خداوند بوده و نقطه عطف عاشورا در روز عرفه است.

او گفت: سردار سیدی زاده عرفه را در روزهای سخت انتخاب کرد و در دل سختی ها قد کشید و در کمترین زمان به یک فرمانده راهبردی تبدیل شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس همچون: شاخ شمیران، چنگوله، میمک سید قدرت را بخوبی می شناسند ، او یک مدیر از نوع مدیریت جدید بود و همه مولفه های انسانیت را در کنار هم داشت و به همین خاطر گردان او متفاوت تر از همه گردان ها بود و علاقه شدید بسیجیان برای حضور در گردان سید قدرت بیانگر شخصیت والای این رزمنده با بصیرت و شجاع و مخلص بود.

سردار شاکرمی یادآور شد: سردار قدرت سیدی زاده روستازاده ای بود که سرباز امام، انقلاب و ولایت بود و در جنگ سرد تا مرز شهادت رفت و بارها در مناطق عملیاتی تا مرز شهادت رفت.

به گفته او هر ایل و قبیله ای به سرداران و فرماندهان خود افتخار می کند و سردار سیدی زاده نگین درخشان جنگ و دوران دفاع مقدس و مرد روزهای جنگ و سند افتخار دیار چرداول بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سیدقدرت مرد عمل بود و در تمام صحنه ها حضور داشت ، بعد از جنگ علیرغم بعضی ناملایمات هیچکدام از فرزندانش در مناصب دولتی حضور ندارند و حتی خانه ای از خود نیز ندارد.

به گفته شاکرمی این سردار غیور و شجاع دوران دفاع مقدس در سنگر بصیرت نیز مرد میدان بود و در دوران جنگ و بمباران شهر ایلام خانه و کاشانه خود را رها نکرد و بعد از جنگ هم علیرغم پیشنهادات زیاد دل در گرو شاخ شمیران و قلاویزان داشت و تا زمان مرگش در استانی که به آن تعلق خاطر داشت ماند و امروز در زادگاهش نیز به خاک سپرده خواهد شد.

او گفت: سردار سیدی زاده پس از اتمام جنگ سرد صحنه را خالی نکرد و پرچم بصیرت را در دست گرفت و همچون سردار سلیمانی برای رهبری معظم انقلاب بود.

برچسب ها: گام دوم انقلاب ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.