مدیر شبكه رادیویی گفت‌وگو:

دهه ولایت فرصت مناسبی برای بازگویی حقیقت دین است

مدیر شبكه رادیویی گفت‌وگو گفت: فرهنگ سازی از ضروریات کار رسانه است و دهه ولایت فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ولایی و بازگویی حقیقت دین و امامت در ساختار دینی است.

رضا کوچک زاده تهمتن گفت: در این دوره زمانی تلاش می‌شود اطلاعات، دانش و آگاهی مخاطب از نظر شناختی نسبت به موضوع ولایت افزایش دهیم.

به گفته مدیر رادیو گفت‌وگو، ویژه برنامه "طلوع امید" به منظور افزایش بصیرت سیاسی و دینی میان آحاد مختلف جامعه اسلامی به روی آنتن می‌رود و الگو سازی برای آحاد جامعه با معرفی ابعاد شخصیتی امیرمومنان حضرت علی ع و ایجاد و تقویت وحدت و وفاق ملی با تبیین نقش و جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف این مجله ترکیبی در دهه ولایت به شمار می‌رود. آداب قربانی کردن، اهمیت غدیر، نقش ائمه معصومین در جامعه اسلامی، ولایت پذیر بودن و تفسیر آیه ۳ سوره مائده از مضامین اصلی این برنامه است.

او گفت: «بر بال سخن» در یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای، سخن بزرگان در خصوص ولایت و امامت را بیان می‌کند، برنامه «در ساحل سخن» در دو قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و «در امتداد نور» در ۱۸ قسمت ۵ دقیقه‌ای نگاهی به خطبه‌های نهج البلاغه دارد و «ذبیح عشق» در خصوص ارتباط عرفه و عید قربان به روی آنتن می‌رود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار