نخستین پرواز مستقیم شیراز به تفلیس در کشور گرجستان جمعه ۱۷ تیر از فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز انجام شد.

برقراری خطوط پروازی شرکت پارس ایر طبق تقاضای مسافران است به طوری که هم اکنون نیز هفته‌ای دو پرواز در روز‌های شنبه و چهارشنبه در مسیر شیراز به مسقط برقرار شده است.

همچنین در حال حاضر پرواز‌های پارس ایر از شیراز به تهران به صورت روزانه انجام می‌شود و هفته‌ای سه پرواز نیز به مشهد و هفته‌ای دو پرواز هم به کرمانشاه برقرار شده است.

بنابر این گزارش، مجوز برقراری پرواز شیراز به نجف نیز در آستانه دریافت است.

این شرکت هواپیمایی با محوریت استان فارس پرواز‌هایی را برقرار کرده که مورد تقاضای مسافران است و هم اکنون نیز زیر ساخت‌های لازم در فرودگا‌های کشور فراهم شده تا با برقراری پرواز‌های متعدد به مسافران خدمت رسانی مناسبی انجام شود.

مجوز چک سنگین هواپیما نیز برای پارس ایر دریافت شده ضمن اینکه کادر فعال در این شرکت آموزش‌های تخصصی و خاص مرتبط با نوع هواپیما‌های پارس ایر را نیز فراگرفته‌اند به طوری که اکنون ۳۰ نفر مهندس فنی، ۲۴ نفر خلبان و ۲۰ نفر مهماندار آموزش‌های لازم را دیده‌اند و مشغول به فعالیت هستند.

توسعه پرواز‌ها به مناطق محروم کشور از جمله اهداف شرکت هواپیمایی پارس است که می‌توان به برقراری پرواز‌های تهران به ایرانشهر، تهران به ماکو، تهران به یاسوج و تهران به بیرجند و همچنین پرواز مشهد به کاشان اشاره کرد.

از تاسییس شرکت هواپیمایی پارس ایر نزدیک به ۱۵ ماه می‌گذرد و پایگاه این شرکت، شیراز است.

 این شرکت بومی، هواپیمای CRJ از مدل دوربرد شرکت کانادایی بمباردیه در ناوگان خودبهره می‌برد.

مدیرعاملی این شرکت بر عهده کاپیتان سعیدرضا نصرفرد است، با برنامه ریزی‌های انجام شده پرواز‌های جدید این شرکت در مسیر‌های داخلی و خارجی به زودی برقرار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار