بهره برداری از طرح های بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۱۳ طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان تیر تکمیل و یا کلنگ زنی می‌شود.

محمد غلام نژاد گفت: در شهرستان بویراحمد مرحله دوم مرکز پزشکی هسته‌ای یاسوج، پایگاه سلامت زیر تل، پایگاه سلامت شاهد و پایگاه سلامت شهید دهرابپور به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او می گوید: این طرح ها با اعتبار ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و با زیر بنای ۶۳۰ متر مربع ساخته می‌شوند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، همچنین مراکز جامع سلامت بلهزار، شهید صدوقی و نقاره خانه و آموزشگاه بهورزی یاسوج با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با زیر بنای ۲ هزار و ۹۷۳ متر مربع تکمیل می‌شوند.

غلام نژاد می گوید: در مجموع ۱۳ طرح بهداشتی و درمانی با زیر بنای ۹ هزار و ۱۳۷ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان تیرماه تکمیل و یا کلنگ زنی می شود.

او گفت: سه طرح پایگاه‌های سلامت شهید محلاتی، فرهنگیان و مرکز جامع سلامت خیرآباد با اعتبار ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز در گچساران ساخته می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم با بیان اینکه بیمارستان چرام نیز با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در حال تکمیل است می گوید: تکمیل مرکز جامع سلامت «کت» با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز اجرایی می‌شود.

غلام نژاد گفت: همچنین به زودی بیمارستان نرگسی گچساران نیز راه اندازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.