کمک ۵۰۰ میلیارد ریالی نیکوکاران سلامت در منطقه کاشان

معاون امور استان‌های مجمع خیران سلامت کشور گفت: نیکوکاران حوزه سلامت حدود ۵۰۰ میلیارد ریال فقط در سال گذشته در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل هزینه کردند.

اسماعیل غنیان امروزدر نشست با خیران سلامت کاشان، گفت: مجمع خیران سلامت کشور در سال ۸۶ آغاز به کار کرد و با همکاری ۱۴۵ هزار خیر سلامت تاکنون۱۲۰ هزار میلیارد ریال در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری شده است.

مجمع خیران سلامت در ۳۰۰ نقطه کشور فعالیت می‌کند و با وجود تمام مشکلات اقتصادی فعالیت نیکوکاران در حوزه سلامت مانند گذشته، بی‌نظیر است.

او با تجلیل از زنده‌یادان حسن تفضلی و سید عباس گلابچی، به عنوان پیشکسوتان عرصه سلامت، گفت: اثر اقدام‌های خیران سلامت منطقه کاشان در تمام کشور نمایان است و ساخت بیمارستان در جنوب تهران توسط برادران مطهری از جمله این خدمات است.

ساخت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کوچک، تقویت زیرساخت‌های درمانی در مناطق مختلف و کمک به نیازمندان از جمله خدماتی است که خیران سلامت ارائه کرده‌اند.

او می‌گوید: باوجود همه کار‌های بزرگی که در نظام سلامت کشور انجام شد، ولی هنوز احساس می‌شود که نیاز‌هایی در این بخش وجود دارد که حضور خیران در این بخش برای برطرف کردن نیاز‌ها بسیار مؤثر و کارساز بوده است.

همچنین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان به اهمیت نجات جان انسان‌ها در عرصه سلامت اشاره کرد و گفت: قرآن کریم وعده کرده است که هـر کـس انسانی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است بنابراین هرگونه مشارکت در حوزه سلامت بسیار ارزشمند است.

کوروش ساکی گفت: خداوند حاضر و ناظر بر اعمال نیکوکاران است و وعده داده است که اجری جزیل به شما عنایت خواهد کرد و باید در مدت حیات، تلاشمان برای کمک به دیگران باشد چراکه هیچ تجارتی بهتر از آن نیست که انسان با خدا معامله کند.

او در مورد ظرفیت خیران در این شهرستان‌ها خواستار مشارکت هر چه بیشتر خیران برای ساخت دو بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) در کاشان و امام حسن مجتبی (ع) در آران و بیدگل شد.

به گفته ساکی خیران سلامت، افتخار این منطقه هستند و حمایت آن‌ها را برای فراهم کردن زمینه‌های لازم بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی را خواستار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.