عطایی: ست اول کلید بازی بود/ از این‌که مردم را خوشحال کردیم به خودم می‌بالم

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر ست اول بازی را نمی‌بردیم بازی سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد.

 بهروز عطایی پس از پیروزی ایران برابر صربستان گفت: بازیکنانم امروز رخیلی خوب بازی کردند و چهل روز بسیار سخت را سپری کردیم. در ابتدای کار به نظر می‌رسید عملکرد تیم خیلی عالی نیست، اما رفته رفته وضعیت بهتر شد و ما از زیر فشار انتقادات خارج شدیم. خوشحالم که تیم کیفیتی عالی در ادامه ارائه داد و باعث سربلندی کشورمان شدیم. مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مرحله به مرحله بهتر شدیم. در نهایت به گونه‌ای عمل کردیم که توانستیم به مرحله نهایی صعود کنیم.

تیم ملی والیبال در دوازدهمین دیدار در لیگ ملت های والیبال موفق شد با نتیجه سه بر صفر صربستان را شکست دهد.

عطایی گفت: تاکنون ۹ بار در این مسابقات شرکت کرده‌ایم و این سومین صعود والیبال ایران به مرحله نهایی است. این نتیجه را به مردم خوب کشورم و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم و از این که این مردم را خوشحال کردیم، خرسندم و به این تیم می‌بالم. اعتقاد دارم که پیشرفت محدودیتی ندارد و همیشه می‌توان بهتر شد. بازیکنان توانستند روز به روز خود را بهتر نشان دهند و فضای ایده‌آلی را برای تیم ایجاد کنند. در هفته سوم برخی از مسابقات ما بسیار سخت بود و مقابل تیم‌های بسیار با کیفیتی بازی داشتیم. فکر می‌کنم در نهایت مردم از این نتایج خوشحال شدند.منتظر هستیم که فردا وضعیت جدول مشخص شود و برای تیمی که حریف ایران خواهد بود قطعا برنامه‌ریزی خواهیم کرد. موضوع مهم این است که ما تیم قدرتمند صربستان را شکست دادیم. کادر این تیم حدود سه سال کادر فنی تیم ایران را بود و برای ما قابل احترام بودند. سعی کردیم در رقابت نزدیک و سخت از منافع والیبال ایران دفاع کنیم و نتیجه را به نفع تیم کشورمان رقم بزنیم.

تیم ملی والیبال کشورمان با پیروزی مقابل صربستان جواز حضور مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال را کسب کرد. مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ چهارشنبه ۲۹ تیرماه در شهر بولونیا ایتالیا آغاز می‌شود.

عطایی عنوان کرد: کولاکوویچ مربی‌ای بود که برای تیم ایران زحمت کشید و خدماتش قابل تحسین است. خوشحالم تیم کشورم این بازی را برد و به مرحله نهایی صعود کرد. ست اول بسیار کلیدی بود و اگر در این ست نمی‌بردیم بازی سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شد. بازیکنان فشار را تحمل کرده و در سخت‌ترین وضعیت عملکرد قابل قبولی داشتند. به این شکل کارشان در ست دوم و سوم آسان‌تر شد و کیفیت در ست‌های پایانی بالاتر رفت.

کولاکوویچ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را برعهده داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۱ تير ۱۴۰۱
اقای عطایی احسنت بر شما
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۱:۱۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
جناب آقای عطایی تبریک و تشکر فراوان. سرویس زن چکشی تربیت کن که وقتی اوضاع بحرانی شد تازه گرم بشه. ما تو سرویس باید خیلی تمرین کنیم. اونم سویس با سرعت بالای صد کیلومترو چکشی. باید ضد استرس تربیت کنی. تو کوچ قایم باشه که تا اوضاع بی ریخت شد تازه سرو کله ش پیدا بشه و ورق رو شرطی برگردونه.
آخرین اخبار