رئیس کمسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: مهارت‌آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتغالزایی برای بانوان از جمله اهداف و برنامه‌های مجموعه شورا و شهرداری است و به جد از این موضوع حمایت خواهیم کرد.

مسعود زارعی در همایش توانمندسازی بانوان گفت: مهارت‌آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتغالزایی برای بانوان از جمله اهداف و برنامه‌های مجموعه شورا و شهرداری است و به جد از این موضوع حمایت خواهیم کرد چرا که نیاز واقعی زنان در شرایط فعلی اشتغال و کارآفرینی برای خانواده و فرزندان است.

او گفت: هدف مدیریت شهری خودکفایی زنان سرپرست خانوار در حوزه اشتغال‌زایی است، شورا و شهرداری شیراز بر این باور است که با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی بتواند کارآفرینی اجتماعی را تقویت و به سرانجام رساند.

غلامرضا غلامی، معاون خدمات شهری شهرداری نیز در حاشیه همایش توانمندسازی بانوان گفت: توانمندی‌سازی زنان با رفاه و توسعه جوامع ارتباط تنگاتنگی دارد، زنان جزو سرمایه‌های انسانی جامعه محسوب می‌شوند و شکی نیست که سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و بدون شک ارتقای زنان در جامعه به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل شتاب بخشیدن به فرآیند توسعه شناخته می‌شود.

مصطفی مشفقیان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و و‌رزشی شهرداری شیراز نیز در این همایش گفت: ایجاد اشتغال پایدار با نگاه خانواده محور برای بانوان سرپرست خانوار یکی از اهداف معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری شیراز است و امیدواریم با برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار