رئیس پلیس فتای کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجرمان سایبری با توجه به ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن و پرداخت آورده اولیه، کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ عمرانی فر گفت: مجرمان سایبری با توجه به فرا رسیدن موعد ثبت نام مجدد طرح ملی مسکن و پرداخت آورده اولیه، با تبلیغات کاذب در شبکه‌های اجتماعی و یا به صورت ارسال پیامک، از کاربران کلاهبرداری می کنند.

او می گوید: متخلفان با عناوین مختلف کاربران را به صفحات اینترنتی طراحی شده هدایت می‎کنند که منجر به برداشت غیرمجاز از حساب آنها می‌شود.

به گفته رئیس پلیس فتا استان، خانواده ها برای ثبت نام اینترنتی در طرح ملی مسکن به سایتhttps://saman.mrud.ir//‎ مراجعه و از ثبت نام در سایت‌های دیگر خودداری کنند تا در دام فیشرها یا هکرها نیفتند.

او از شهروندان خواست در هنگام ثبت نام، به آدرس سایت اصلی طرح مراجعه کرده و از روش جستجو در موتورهای جستجو استفاده نکنند و به لینک‌های دریافتی که از طریق پیامک‌های ناشناس دریافت می‌ کنند اعتماد نکنند.

عمرانی فر گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هم برای ثبت نام یا پرداخت آورده شان به توصیه‌های که از سوی رسانه‌های معتبر و ملی و یا سایت وزارت راه ‌و شهرسازی ارائه می‌شود توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.