روشن شدن مشعل گاز دهستان راویز در آذر ماه ۱۴۰۲

نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: گازرسانی به دهستان راویز وارد فاز اجرایی شده و طبق قول مسؤولان آذر ۱۴۰۲ مشعل گاز در این منطقه روشن خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار گفت: دکل مخابرات راویز و دره‌کردی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نصب می‌شود و تجهیزات آن پس از نصب دکل به آن اضافه خواهد شد.

به گفته او اختصاص۲.۳ میلیارد تومان برای لایروبی ۲۰ رشته قنات توسط جهاد کشاورزی و اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای برق‌رسانی و تعویض تیر‌های فرسوده با همکاری شوراها، دهیاری و اداره برق از مصوبات این سفر بود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: مقرر شد روستا‌هایی که ۶ خانوار جمعیت دارند مطالعه انجام شود و مناطق عشایری که نیاز به برق خورشیدی دارند تا پایان سال تعیین‌تکلیف و این موضوع محقق شود.

جلالی گفت: قرار شد طرح‌های هادی روستا‌هایی که مطالعه آن انجام شده هرچه زودتر ابلاغ شود و روستا‌های فاقد دهیاری هم بررسی شوند و طبق قول مدیرکل بنیاد مسکن استان مشکل این روستا‌ها حل خواهد شد.

او می گوید: ۲۸ تیرماه طرح نهایی گازرسانی در منطقه راویز پیاده‌سازی می‌شود و از آذرماه امسال عملیات گازرسانی آغاز خواهد شد و طبق قول مسؤولان و رئیس شرکت گاز رفسنجان آذر ۱۴۰۲ مشعل گاز دهستان راویز روشن خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی از احداث خانه ورزش روستایی، توسط ورزش و جوانان و اختصاص یک‌میلیارد تومان از حقوق تملکی که در مجلس به نمایندگان اختصاص داده می‌شود سخن به میان آورد که به منطقه راویز کمک خواهد شد.

جلالی گفت: مقرر شد یک حلقه چاه تا ۱۷ مردادماه امسال حفر و انتقال و ایستگاه پمپاژ تا پایان سال توسط شرکت آبفا اجرا شود و نیز مقرر شد از محل بنیاد برکت ۱۰۰ میلیون تومان برای لایروبی قنات نیمجردوییه اختصاص یابد و برای اشتغال در روستا‌های استاهوییه و دره‌کردی هرکدام یک‌میلیارد تومان وام با کارمزد ۴ درصد تخصیص یافت.

او گفت: فرماندار رفسنجان نیز قول احداث زمین چمن مصنوعی در منطقه راویز را داد و امیدواریم این مصوبات هرچه زودتر اجرایی شود تا خدمتی به مردم این منطقه شده باشد.

برچسب ها: طرح هادی ، مشعل گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار