نخست‌وزیر اردن تأکید کرد درها به روی امان برای روابط سالم با ایران باز است و این کشور هرگز با ایران به عنوان تهدید برخورد نکرده است.

«بشر الخساونه» نخست‌وزیر اردن گفت: «ما هرگز با ایران به‌عنوان منبع تهدید امنیت ملی خود برخورد نکرده‌ایم» و مدعی شد: «سرعت تهدیدات ایران علیه کشور‌های همسایه کاهش یافته است و ما از این بابت خوشحالیم.»

به گزارش آرتی، الخساونه در بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی عربی با بیان این‌که «ما پذیرای روابط سالم با جمهوری اسلامی ایران هستیم»، تأکید کرد «روابط اردن با عربستان تاریخی و گسترده است.»

نخست‌وزیر اردن اعلام کرد: «عملیات قاچاق در مرز شمالی که عملیات سازماندهی شده است، افزایش چشمگیری دارد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ تير ۱۴۰۱
برای نابودی ایران نیازی به دشمن خارجی نبوده و نیست. همین مسئولان با همین فرمان پیش بروند قطعی است. سیستم خود مخرب .هزینه اش نیز خود مردم ایران از جیبشون می پردازن. متاسفانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
شما سگ آمریکا و انگلیسید، ایران به دادتون نرسه یه شبه یه دار و دسته مثل داعش خوردنتون، سرعت تهدیدات ایران در منطقه رو به کاهش است ؟؟؟ متن گذاشتن جلوش داره رو خونی می کنه، ابله مزدور
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۴:۴۷ ۲۰ تير ۱۴۰۱
خساونه باید نظرت رو در باره کسی که اولین توپ را به طرف ایران در جنگ با عراق شلیک کرد بدانیم. نگو که از صدام میترسید. ملک حسین را چه به شلیک اولین توپ جنگ بر علیه ایران؟ خودت حکم صادر کن ببینم چه در چنته داری. تا جواب ندهی نروی.
آخرین اخبار