مهار آتش سوزی گسترده انبار علوفه در روستای مرزیجران اراک

آتش نشانان دو ایستگاه اتش نشانی کلانشهر اراک انبار علوفه در روستای مرزیجران را خاموش کردند.

محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در مورد آتش سوزی گسترده انبار علوفه در روستای مرزیجران اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

با بروز آتش سوزی در یک انبار علوفه در روستای مرزیجران، مالک انبار طی تماس با سامانه ۱۲۵ از سازمان آتش نشانی درخواست کمک کرد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۴ و ۱۱ را از میدان فراهان و کوی الغدیر در ساعت ۱۰:۴۹ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه به محل حادثه اعزام کرد.

با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد در حیاط یک منزل مسکونی در روستای مرزیجران مقدار زیادی علوفه دپو شده بود که به علت نامعلوم طعمه حریق شده و هر لحظه امکان سرایت شعله‌های سرکش آتش به داخل منزل می‌رفت.

آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه، به تجهیزات حفاظت فردی مجهز شده و با تقسیم شدن به چند گروه، با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی، به مهار و خاموش سازی آتش مشغول شدند.

این حادثه خسارت‌های مالی زیادی در پی داشت و پس از نزدیک به دو ساعت تلاش آتش نشانان، مهار و خاموش شد و از سرایت آتش به ساختمان مسکونی جلوگیری شد.

در این حادثه به هیچ کس صدمه‌ای نرسید و آتش نشانان پس از مهار شعله‌های آتش و اطمینان از خاموش شدن آن، محل حادثه را به مالک آن تحویل داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.