ثبت ۷ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در فصل بهار ۷ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

امید نسیمی گفت: محور نیر- اردبیل با ۵۸۰ هزارو ۹۵ تخلف، محورآستارا-اردبیل ۵۶۹ هزار و۵۶ و محور اردبیل-آستارا نیز با ۵۰۹ هزار و ۴۱۱ تخلف بیشترین تردد فاصله غیرمجاز را در بین محور‌های استان اردبیل به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور پارس آباد هوشمندسازی جاده‌های استان را از اولویت‌های مهم اداره کل راهداری برشمرد و گفت: با هوشمند سازی جاده‌های استان شاهد ارتقای ایمنی در جاده‌ها خواهیم بود.

نسیمی در مدت یاد شده از ارسال ۱۵۱ هزار و ۴۴۳ تخلف از طریق سامانه‌های هوشمند به پلیس راه کشور خبرداد و گفت: در سه ماهه گذشته ۱۹ هزار و۶۷۰ تخلف از طریق سامانه توزین حین حرکت و ۱۳۱ هزار و۷۷۳ تخلف نیز توسط سامانه ثبت تخلفات به پلیس راه کشور ارسال شده است.

او با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است گفت: هم اکنون ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان فعال هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت متوسطه استان را ۷۱ کیلومتر عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین با رعایت قوانین راهور، سبقت وسرعت مطمئنه را در جاده رعایت کنند.

نسیمی از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.