شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد ۱۸۵ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان در بخش‌های خانگی، تجاری، کشاورزی و سایر مشترکان بدهکار خود ۱۸۵ میلیارد تومان است.

جمال معتمدی زاده گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان مربوط به دستگاه‌های اداری با عنوان تعرفه عمومی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد می گوید: مشترکان خانگی با ۴۰ میلیارد تومان دومین بدهکاران این شرکت هستند.

معتمدی زاده گفت: همچنین میران بدهی مشترکان در بخش‌های صنعتی، خدمات و کشاورزی به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۵ میلیارد تومان است.

به گفته او، پرداخت بدهی مردم منجر به تامین اعتبار بیشتر برای اجرای پروژه‌ها می‌شود از مردم خواست تا برای پرداخت بدهی‌های معوقه خود به شرکت برق اقدام کنند.

معتمدی زاده می گوید: برگزاری مانور جهادی وصول مطالبات از مشترکان بدهکار برق در شهرستان‌های ۹ گانه این استان با مشارکت ۱۸۶ نفر از پرسنل این شرکت در قالب ۶۷ گروه از راهبر‌های این شرکت برای تحقق پرداخت این مطالبات است.

معتمدی زاده، روش‌های پرداخت بدهی برق مشترکین را مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین شرکت توزیع در نواحی، دفاتر پیشخوان، ارسال شناسه قبض به سر شماره ۳۰۰۰۷۵۱۲۱، استفاده از اپلیکیشن برق من، استفاده از برچسب‌های QRcode نصب شده و یا مراجعه به پورتال اینترنتی شرکت توزیع برق استان، به آدرس billing.kbedc.ir عنوان کرد.

او گفت: ۲۸۵ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات دریافت می‌کنند که بیش از ۲۲۰ هزار مشترک آن را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.