خانواده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی حسینه شیراز، خواستار اشد مجازات برای سرکرده گروهک تروریستی تندر شدند.

صبح امروز (سه شنبه، ۲۱ تیر) پنجمین جلسه محاکمه "جمشید شارمهد" سرکرده گروهک تروریستی تندر در شعبه ۱۵ انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

پس از رسمیت دادگاه، خانواده معظم شهدا و شاهدان عینی بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز به بیان مطالب خود پرداختند.

علیرضا بنیانی جانباز حادثه تروریستی حسینیه شیراز در جلسه دادگاه گفت: من در جریان این اقدام تروریستی از دست و پا مجروح شدم و پای سمت چپم فلج شد و از دادگاه انتظار دارم بر اساس شرع مقدس و قانون درباره این فرد اقدام کند.

به گفته او ۸ صبح بود که به حسینیه شیراز وارد شدم و نزدیک محل بمب گذاری بودم. مناجات و سینه زنی در حسینیه شروع شد و مشغول به عزاداری بودم که انفجار شدیدی رخ داد و همان روز به بیمارستان منتقل شدم البته شرایط به نحوی بود که ۱۴ اتاق عمل بیمارستان پر شده از مجروحان بود و سه روز در کما بودم و بعد از سپری کردن کما ۲۸ روز در بیمارستان بستری شدم. در ۴ ماه اخیر ۳ بار به اتاق عمل رفتم و سه بار در بیمارستان بستری شده ام؛ متاسفانه به دلیل این انفجار امثال من و بسیاری از خانواده‌ها مجروح شدند و ۱۴نفر نیز شهید شدند.

جانباز زحمتکشان در ادامه این جلسه گفت: پشت صحنه این جنایت قطعاً دولت آمریکا قرار دارد و قطعا ایادی و دست‌نشانده های این دولت این اعمال را انجام می‌دهند. از دادگاه اشد مجازات را خواستاریم.

مادر شهید کشاورز در رابطه با شهادت فرزند دختر خود گفت: دختر من یک نخبه بود و از اهداف زندگی دختر من این بود که به مردم جامعه کمک کند که شکر می‌کنم خدا دختری همچون راضیه که پاکدامن بود به من عطا کرد و همچنین خدا را شکر می‌کنم دخترم در بهترین و ناب ترین لحظات معنوی و در حسینیه شیراز به دست بدترین افراد زمان شهید شد و نمی‌توانیم اسم این فرد (شارمهد) را انسان بگذاریم؛ این فرد ابلیس است.

به گفته او؛ علیرضا، عرفان ،راضیه، علی نوروزی ۱۸ ساله و شهید مهدوی ۲۰ ساله از جمله دانش آموزان و دانشجویان بودند که می‌توانستند پاک زندگی کنند.

نماینده حسینیه شیراز گفت: جرم ما مشخص است، جرم ما مسلمان بودن است و بزرگترین جرم آقای انتظامی این است که فرزند خود را از کودکی به حسینیه آورده است لذا تمام این افراد عاشقانه حسین (ع) هستند.

به گفته احد پاریابی به خاطر این حادثه، مادر و پدر شهید یاقوتی امروز در دنیا نیستند و هر دو دق مرگ شده اند و در حال حاضر جانباز بنیانی بعد از ۱۵ سال هر ۳ ماه یکبار عمل جراحی انجام می‌دهد. ما کشته شدیم و باز هم کشته می‌شویم و خون این عزیزان همیشه جوشش خواهد داشت.

پاریابی در ادامه ضمن درخواست اشد مجازات برای سرکرده گروهک تروریستی تندر گفت: درخواست اشد مجازات حداقل کار است و این فرد لیدر، طراح و راهبر بوده و با امثال این افراد نباید به عنوان یک مجرم عادی برخورد کرد لذا از دادگاه تقاضا داریم حکم این فرد در شیراز و در ملا عام و روبروی حسینیه شیراز انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
آقا یا خانم ۱۸:۲۸ ما تروریست نیستیم همون اعدام با طناب دار کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۱ تير ۱۴۰۱
مثل داگ اعدامش کنید
آخرین اخبار