مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی در استان ۲۳ عنوان برنامه شاخص برگزار می‌شود که طرح توسعه بیمارستان شفا از جمله این طرح‌ها است.

امیدیان گفت: در سراسر استان ۲۳ عنوان برنامه برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها بهره برداری از طرح‌های توسعه خدمات بیمارستان شفای سمنان محسوب می‌شود.

وی می گوید: بهره برداری از واحد استیرلیزاسیون بیمارستان شفا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، بهره برداری از دستگاه سونوگرافی رنگی پرتابل با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و همچنین بهره برداری از دستگاه نوار عضله و عصب با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زمره بخش‌های این طرح توسعه محسوب می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان می گوید: برپایی ایستگاه‌های سلامت به خصوص با محوریت مناطق محروم یکی از برنامه‌های این هفته است از سوی دیگر اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی نیز در این هفته برنامه‌ریزی شده است.

امیدیان گفت: در سال قبل و در استان سمنان ۱۲۸ هزار بیمه شده اجباری، ۴۴ هزار بیمه شده خاص، دو هزار و ۵۰۰ بیمه شده توافقی و یک هزار و ۳۰۷ نفر از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

به گفته  وی در مجموع ۸۷ هزار و ۴۵۹ مستمری بگیر و ۴۴ هزار و ۶۵ پرونده مستمری در مجموعه تأمین اجتماعی استان سمنان پرداخت می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان می گوید:در سال گذشته ۳۷۴ مورد هزینه سفر بیمار، یک هزار و ۲۲۴ مورد کمک هزینه ازدواج، سه هزار و ۳۶۳ مورد کمک هزینه بارداری، ۱۴ هزار و ۳۵۳ مورد اروتز و پروتز، ۹۵۴ مورد کمک هزینه دفن و کفن، ۲۵ هزار مورد غرامت ایام بیماری، ۱۳ مورد نقص عضو و ۶۰۸ مورد حادثه از کار و در نهایت ۱۳ هزار و ۹۳۰ لیست اینترنتی از سوی تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

وی  گفت: ۳۵ هزار و ۶۳۳ مورد پرونده بیماران بستری در مجموعه درمانگاه تأمین اجتماعی استان سمنان طی سال قبل بوده است همچنین ۱۵۳ هزار و ۷۰۱ مورد استفاده از خدمات تصویر برداری و سه میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۸۲ مورد نفر، مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان طی سال ۱۴۰۰ بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار