فرماندار ویژه مهاباد:

دشمنان به دنبال ضربه زدن به حجاب و عفاف جامعه هستند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: دشمنان با راهکار‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به مقوله حجاب و عفاف و کم رنگ آن در سطح جامعه ما هستند.

امیر قادری امروز در جلسه حجاب و عفاف گفت: دشمنان ما از طریق رسانه و با برنامه‌های مختلف در تلاش برای کم رنگ کردن بحث حجاب و عفاف و توصیه‌های دینی در بین مردم هستند.

وی گفت: حجاب و عفاف تنها مختص اسلام نبوده و در ادیان مختلف به اهمیت آن توجه شده است، از دستگاه‌های فرهنگی از جمله دانشگاه و آموزش و پرورش که نقش مهمی در ترویج اهمیت حجاب و عفاف در جامعه ایفا می‌کنند، انتظار داریم نسبت به فرهنگ سازی و آگاه سازی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار ویژه مهاباد حجاب و عفاف را یک هدیه الهی برای زنان و مردان دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی هم بر پایه توصیه‌های دینی به رعایت حجاب و عفاف به عنوان یک هویت ملی در کشورمان همواره تاکید داشته است.

قادری ضمن انتقاد از نحوه فعالیت بعضی از رسته‌های شغلی در سطح شهر عنوان کرد و گفت: برخی از اماکن از جمله کافی شاپ‌ها برای سایر منازل مسکونی اطراف ایجاد مزاحمت کرده که مخالف شرع و قانون بوده و باید با آن‌ها برخورد شود.

قادری تاکید کرد: با برنامه ریزی و هدفگذاری مشخص از راه تبلیغ و آگاه سازی در کنار مشارکت مردم می‌تواند نتایج مطلوبی در بخش حجاب و عفاف حاصل شود.

وی همچنین ادارات را به رعایت حجاب و عفاف ملزم و گفت: تمام کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری باید در امر حجاب و عفاف و رعایت کردن آن نمونه و الگوی جامعه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.