روحالله حسینزاده مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: نمایشگاهها زمینه بسیار مناسبی برای انجام کار بازرگانی و بازاریابی توسط بخش خصوصی است، این زمینه باید توسط مجموعه حکمران ایجاد شود که این اتفاق افتاده است.
به گفته حسینزاده، وظیفه ما حمایت از بخش خصوصی است، به همین منظور به آنها برای اینکه بتوانند فعالیتهای خودشان را در نمایشگاههای گردشگری فرانسه و ژاپن معرفی کنند، کمک میکنیم. این امکان برای فعالان بخش خصوصی فراهم شده است تا شرکتهای فعال گردشگری در این نمایشگاهها خودشان را ارائه دهند.
او گفت: بحث محتوایی نمایشگاههای گردشگری خارجی مهم و جدی است. در اکسپو دبی مشکلاتی داشتیم که الان نداریم. از بخش خصوصی تقاضا میکنم در حوزه محتوا کمک کند و این موضوع را مهم بداند.