سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:درخواست هزار میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی برای سفر رئیس جمهور به استان داده‌ایم.

قباد محمدی گفت : سفر رئیس جمهور فرصت خوبی است که باید از آن برای جبران کمبود‌ها در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده کنیم.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای این سفر حدود ۱۵ درخواست مهم آماده کرده ایم که تمام آن‌ها پروژه‌های نیمه تمامی است که استان به شدت به آن‌ها نیاز دارد.

این درخواست‌ها تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های نیمه تمام استان، تکمیل دانشکده‌ها و تکمیل پایگاه‌های فوریت‌ها و مراکز بهداشت و افزایش تخت‌های بیمارستانی را شامل می‌شود.

پیگیری تکمیل بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی استان و همچنین تکمیل فاز ۲ بیمارستان سرپل ذهاب با ۸۰ تخت هم از جمله خواسته‌های ما در این سفر است.

تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی طی سه سال و همچنین تکمیل بیمارستان دالاهو طی ۲ سال و تکمیل بیمارستان ۶۴ تخخوابی روانسر را هم طی این مدت برای این سفر درخواست کرده ایم.

پروژه‌های تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی و بیمارستان امام خمینی (ره) و نیز پروژه تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب و راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان از جمله خواسته‌های مهم دیگر دانشگاه در این سفر است.

تکمیل مگا آی سی یو بیمارستان فارابی با ۲۵ تخت و بهسازی ۲ بخش بیمارستان طالقانی با ۷۰ تخت و همچنین تکمیل پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشگاه از دیگر خواسته‌های ما در این سفر است.

در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان پروژه در این سفر درخواست شده است و امیدواریم بیشتر این پروژه‌ها در لیست مصوبات سفر قرار گرفته و حوزه بهداشت و درمان بتواند از برکات این سفر بهره‌مند شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.