در مراسمی از خدمات حمید سیفی مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان همدان تجلیل و علی حقیقی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

 معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ددر این مراسم  گفت:  به منظور حمایت از ورزش و ورزشکاران استان صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن در استان همدان راه اندازی می‌شود تا صنایع و معادن با حمایت‌های خود جلوه بهتری به ورزش استان به ویژه ورزش همگانی و قهرمانی بدهند.

بنیامین شکوه فر، مردمی سازی و همگانی کردن ورزش و عدالت در توزیع را از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد وگفت: باید همه افراد جامعه حتی افرادی که در دور دست‌ترین نقطه زندگی می‌کنند از امکانات و تجهیزات ورزشی بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان هم گفت: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه ورزش دارد که باید در راستای ارتقای ورزش‌های همگانی، قهرمانی و ورزش حرفه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

حسن رضانیا  گفت:استان همدان جزو کم تحرک‌ترین‌ها به شمار می‌رود که این زنگ خطری است که باید تلاش کنیم تا جامعه و استانی بانشاط و ورزشکار داشته باشیم.

او همچنین خواستار ارتقای مشارکت در ورزش همگانی، تقویت ورزش‌های ملی و سنتی و افزایش میزان مشارکت بانوان در ورزش استان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.