مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: مصرف روزانه آب شرب در این شهرستان به ۸۶ هزار مترمکعب رسیده و پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده به ۱۰۴ هزار مترمکعب برسد.

" حبیب الله حدادی" مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های گرم سال و افزایش دمای هوا میزان مصرف در هفته جاری ۲ هزار مترمکعب افزایش داشته است.
او ادامه داد: همه افراد جامعه به خصوص کشاورزان و بهره برداران باید شرایط پرتنش آبی را درک و با صرفه جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی در مصرف آب و پرهیز از کشت محصولات آب دوست بحران کم آبی را مدیریت نمایند.

حدادی با بیان اینکه هم اکنون مجموع مشترکان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این شهرستان ۱۴۵ هزار مشترک شهری و روستایی است، اظهار داشت: ۷۵ درصد آب شرب شهرستان بروجرد از چاه‌ها تامین می‌شود، که در صورت بحران با کمبود مواجه خواهیم شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: بحران کم آبی در این شهرستان جدی بوده و از مرز هشدار گذشته که انتظار می‌رود مردم با صرفه جویی از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

حدادی با اشاره به اینکه هر کولر آبی روزانه ۶۰۰ لیتر آب در شبانه روز مصرف می‌کند، ادامه داد: باید همه کمک کنند تا مشکلات آب رفع شود.
مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: هم اکنون چهار روستا در شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود، که در صورت تداوم گرما و خشکسالی به ۴۰ روستا افزایش خواهد یافت.

حدادی اضافه کرد: روزانه ۲ تانکر ۱۲ هزار لیتری آب به روستا‌های ثمورخان، کلان، تپه مولا و پیراب ارسال می‌شود.

برچسب ها: آب شرب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار