رییس اداره اجرای استاندارد مازندران گفت: مردم باید تا حد امکان از محصولات لبنی صنعتی استفاده کنند.

محسن خالقی عبدالملکی از ۲۳ مورد نمونه‌برداری از واحد‌های لبنی مازندران از ابتدای سال تا پایان خرداد خبر داد و گفت: مردم باید تا حد امکان از محصولات لبنی صنعتی استفاده کنند.

او می‌گوید: در حوزه فرآورده لبنی از ابتدای امسال تا کنون، ۲۵ مورد بازدید فنی، ۲۳ مورد نمونه‌برداری و ۴ مورد ابطال و تعلیق در مازندران انجام گرفته است.

به گفته خالقی مردم برای حفظ سلامت خود از محصولات لبنی دارای نشان استاندارد استفاده کنند، زیرا در واحد‌های صنعتی و تولیدکنندگان صنعتی فرآورده‌های لبنی دارای نشان استاندارد، علاوه بر بازرسی‌ها و نظارت‌های مستمر سازمان ملی استاندارد، نماینده استاندارد تمام وقت به عنوان مدیر کنترل کیفیت در واحد‌های مزبور حضور و نظارت دارند.

او می‌گوید: علاوه بر کنترل و نظارت بر تولیدات شرکت‌های تولیدی استان، مراکز عرضه و بازار استان نیز مراقبت می‌شود که این نظارت در بازار تنها منحصر به محصولات و تولیدات استان نیست بلکه هر آنچه که از کشور در بازار مازندران عرضه می‌شود نظارت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خبرنگار سیاه
۱۴:۰۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
غلط کرد . وقتی دوغ 14 تومانی شد 34 تومان چطوری باید کارگری که حقوقش تغییر نکرده ببره سر سفره خانواده اش . وقتی هر روز قیمت روغن ، پوشک بچه ، لبنیات و غیره و غیره بالا میره چطور یه پدر باید شرمنده خانواده اش نشه ؟ داریم به روزهایی نزدیک می شیم که اگر خودمون نتونیم گوسفند بخریم و شیرشو بدوشیم یا تو باغچه ها مون گوجه و خیار بکاریم دیگه باید خواب اونها رو ببینیم .