مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: بیش از دو هزار تن آسفالت طی ۵۰ روز گذشته در سطح منطقه به‌منظور بهسازی معابر، توزیع شده است.

آقای حشمت‌الله عزیزی گفت: میزان پخش آسفالت در این بازه زمانی بیش از دو هزار تن بوده که صرف بهسازی یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر منطقه شده است.

او می گوید: خیابان پانزدهم فاز ۳، خیابان آزادی، فرشید فر، زبیدی و دور میدان طالقانی از معابر منطقه پنج است که عملیات آسفالت در آن‌ها اجرا شده است.

آقای عزیزی گفت: خیابان‌ها و معبر‌های سطح حوزه و محل‌هایی که آسفالت آن نیازمندترمیم و بهسازی بود، در این مدت بر اساس اولویت عملیاتی شده است.

او گفت: افزایش قیمت قیر موجب افزایش هزینه بالای اجرای آسفالت در معابر می‌شود، اما این چالش‌ها در عزم مدیریت شهری برای خدمت صادقانه به شهروندان مبتنی بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات خللی وارد نمی‌کند.

آقای عزیزی همچنین اجرای دو هزار و ۴۲۱ متر جدول‌گذاری در معابر سطح منطقه و اجرای دو هزار متر خط‌کشی بلوک عابر پیاده و سرعت کاه‌های سطح منطقه را از اقدامات انجام شده  در این مدت عنوان کرد.

به گفته مدیر منطقه پنج شهرداری کرج اجرای و مناسب‌سازی مسیر تردد عرضی عابر پیاده در میدان‌ها و تقاطعات به طول ۴۵۰ مترمربع را در دو تقاطع و نصب ۲۵۰ تابلو ترافیکی و چشم‌گربه‌ای و چشم ببری همچنین نصب سه هزار عدد گل‌میخ و باطومی را از دیگر اقدامات منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.