مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۹۰ درصد از ثبت نام دانش آموزان در استان انجام شده است و خوشبختانه در سطح شهرستان‌ها مشکل خاصی در ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.

موسوی نژاد گفت: در سطح خراسان جنوبی ۱۸ هزار دانش‌آموز پایه اول داریم.

او  به نحوه ثبت نام دانش آموزان در مدارس با اشاره به محدوده جغرافیایی اشاره کرد و  گفت: در شهرستان بیرجند در زمینه ثبت نام در محدوده مدرسه مشکلاتی وجود دارد که می‌طلبد با همکاری اولیاء رفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اگرچه برخی از والدین به واسطه دغدغه تحصیل فرزندشان، به دنبال ثبت نام در مدارسی بزرگ‌تر و بهتر هستند، اما تفاوت چندانی در مدارس استان وجود ندارد.

موسوی نژاد گفت: در بیرجند کلیه آموزگاران پایه اول جدی و از بهترین همکاران هستند و همچنین مدارس شمال شهر عمدتاً نوساز بوده و به تکنولوژی روز مجهز هستند بنابراین تفاوتی جدی در بحث مدارس محدوده خانه و دورتر مشاهده نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دغدغه عمده اولیا ثبت نام در مدارس با شیفت ثابت است  اما فضا‌های آموزشی در بسیاری از شهر‌ها دو شیفت بوده و دانش آموزان هم به سبک صحیح از امکانات استفاده می‌کنند.

او به تجهیزات مدارس روستایی و عشایری در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک سری تجهیزات در مدارس عشایری توزیع شده و تا مهرماه سه بسته دیگر هم ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.