مطالعه باعث فعالیت علمی و ارتباط بهتر با جامعه است

رئیس اداره کتابخانه‌های گتوند گفت: دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این انجمن و با دستور کار‌های فرهنگی برگزار شد.

ابوذر اکبری نیا گفت: نخستین دوره جشنواره ملی کتابخوانی دفاع مقدس هم اکنون در حال برگزاری است، عموم همشهریان می‌توانند در این جشنواره شرکت نموده و از جوایز آن بهره شوند.

به گفته او این جشنواره با همکاری و مشارکت ادارات، مردم  و در رده‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در حال برگزاری است.

تعداد ۱۰۰ عدد جایزه نفیس نیز در پایان این جشنواره به برگزیده‌ها اهدا خواهد شد، همشهریان و علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۱۵ به پایگاه اینترنتی  www.samakpl.ir مراجعه و در این جشنواره شرکت کنند.

اصغر رضایی گماری از نویسندگان بومی  شهرستان گفت: امروز برای تربیت فرزندان نیاز است به بانوان توجه بیشتری شود، زنان قشری هستند، که قرار است فرزندان را تربیت و به عنوان آینده سازان راهی جامعه کنند.

کتاب در زندگی ما جایگاه مهمی دارد، ارتباط با کتاب باعث فعالیت علمی و ارتباط بهتر با افراد جامعه شده که این امری مهم و باید مورد توجه قرار گیرد.

او می‌گوید باشگاه کتابخوانی بانوان میتواند کمک خوبی برای افزایش و ترویج فرهنگ مطالعه باشد، و قطعاً تشکیل این باشگاه دارای هدف مهمی است و با تشکیل آن در صدد توسعه و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین بانوان شهرستان هستیم.

در این برنامه بانوان را دعوت کرده و از ظرفیت آن‌ها در فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده خواهیم کرد.

مطالعه گروهی، نقد و بررسی کتاب، تشکیل گرو‌هایی در فضای مجازی،  و تولید محتوا  بخشی از اهداف تشکیل این باشگاه کتابخوانی هستند.

نویسنده کتاب کودتا با لبخند خواستار حمایت مسئولان ادارت و نهاد‌ها از بانوان و کتابخانه‌ها برای تشکیل این باشگاه و ایجاد انگیزه در بین آنان شد،

دومین جلسه شورای کتابخانه‌های عمومی گتوند در روز سه شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور مسیولین و انجمن کتابخانه‌های گتوند در سالن اجتماعات فرمانداری گتوند برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.