حجاب که به عنوان یکی از فرایض دینی مورد توجه است، سبب مصونیت بخشیدن به افراد در برابر بی اخلاقی‌ها می‌شود.

حجاب یکی از فرامین الهی است که برای زن و مرد وجود دارد و خداوند به آن فرمان داده است.

این مسئله حیاتی تنها منحصر به زن نیست و علاوه بر بانوان، آقایان نیز باید در جامعه به آن پای بند باشند تا جلوی بسیاری از آسیب‌ها گرفته شود.

ایجاد امنیت برای همه افراد، جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها و راحتی خیال از جمله ثمرات حجاب است.

حجاب، ضامن امنیت

یکی از بانوان بیرجندی گفت: بانوان ایرانی و مسلمان باید بدانند که حجاب برای آن‌ها محدودیت به وجود نمی‌آورد بلکه مصونیت است.

او گفت: حجاب و به خصوص استفاده از چادر در جامعه برای زن، او را از شر گزند‌ها و هوسرانی هوس بازان مصون نگه می‌دارد تا زن با آرامش در جامعه حضور یابد.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از بانوان بیرجندی نیز گفت: دشمن نتوانسته از طریق مرز‌های آبی، زمینی و دریایی به کشور و فرهنگ ما حمله کند و حالا بانوان را مورد هدف قرار داده است.

او گفت: این وظیفه بانوان است که با استعانت از خداوند متعال و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س)، خود را در برابر هجمه‌های دشمن نگه دارد.

قرارگاه عفاف و حجاب در کشور برتر است

قناعت استاندار خراسان جنوبی دیروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: دولت در حوزه‌های فرهنگی بسیار دغدغه‌مند است و در سطح کشور قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل و شرح وظایف آن را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است.

او گفت: باید از فضای همدلی بین سه قوه در کشور بیشترین استفاده را جهت ترویج مسائل فرهنگی، عفاف و حجاب و نیز امر به معروف و نهی از منکر ببریم.

قناعت گفت: قرارگاه حجاب و عفاف استان از نظر آیتم‌های مختلف از قرارگاه‌های برتر کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.