آبگیری سد بالاخانلو تا پایان امسال

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: وضعیت احداث و تکمیل سد بالاخانلو بوئین زهرا در شرایط مطلوبی قرار دارد و در صورت تخصیص اعتبارات تا پایان سال جاری آبگیری می‌شود.

مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین در بازدید از روند احداث سد بالاخانلو در شهرستان بوئین زهرا، گفت: مشکل فنی خاصی در این پروژه شاهد نیستیم و در صورت دریافت اعتبارات، سرعت پیشرفت این پروژه بیشتر و تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

رجحانی افزود: اجرای پروژه استخر شال در ۱۰ سال اخیر آغاز شده، ولی بنا به برخی دلایل و سوء مدیریت‌ها تکمیل نشده است.

به گفته او، تکمیل استخر شال نیازمند هشت تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است و امیدواریم با تدابیری از سوی فرماندار و مدیریت شهری شال اعتبارات لازم جهت تکمیل این طرح پیش بینی شده و جریان کار متوقف نشود.

رجحانی از فرآیند اجرای پروژه‌های مسکن اقدام ملی و نهضت ملی در بوئین زهرا بازدید کرد و گفت: فرآیند اجرای این پروژه‌ها در مرحله خاکبرداری است و در بخش تأمین زیر ساخت شرایط مشابهی با کل پروژه‌های استان دارد و در حال پیگیری از وزارت راه و شهرسازی هستیم تا در حوزه زیر ساخت‌های اقدام ملی و نهضت ملی مشکلی نداشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین همچنین در این سفر به همراه تعدادی از مدیران استانی از تصفیه خانه فاضلاب شهر شال، ۲ واحد کوره آجرپزی در شهر شال، سه کارگاه تولید کفش در شهر دانسفهان، آستان مقدس امامزاده منور خاتون و پروژه ساختمان کتابخانه عمومی شهر بوئین‌زهرا بازدید و دستور‌های لازم را جهت رفع مشکلات و موانع آن‌ها صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار