پارسائیان گفت: افرادی که چندین سال است نتیجه پرونده، شکایت یا نامه آنها بلاتکلیف است به منظور پیگیری و رفع مشکلات آنها، باید کار گروهی تشکیل شده و مشکل آنها رفع شود.
او میگوید: طولانی شدن، زمان بر شدن و حل نشدن پروندهها نه تنها برای مردم بلکه برای شهرداری نیز سودمند نیست.
به گفته او شهرداری یزد ، اداره راه شهرسازی، دادگستری و دستگاههای دولتی و موسسات خصوصی باید برای حل پروندهها فرآیند سریع تری را برای حل مشکلات ایجاد کنند تا مورد رضایت عمومی مردم قرار گیرد و مسائل آنها زودتر حل شود.
رئیس کمیسیون نظارت تلفیق و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروندههایی که سالها است که طول کشیده است نیز به این کارگروه ارجاع داده شود تا اعضای کارگروه نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم اقدام نمایند.