استاندار البرز گفت: میز خدمت با عنوان چهارشنبه‌های جهادی در مناطق محروم ۶۶ گانه استان با حضور مدیران کل هر هفته در یک محله برگزار می‌شود.

آقای مجتبی عبداللهی گفت: در البرز، ۶۶ محله محروم و نیازمند ویژه داریم، که به طور مرتب و منسجم مسائل و مشکلات آن‌ها در هفت کارگروه اصلی پیگیری می‌شود.

او گفت: یکی از کارگروه‌ها، کارگروه اجتماعی است، که موضوعاتی مانند: طلاق، تکدی‌گری، کودک آزاری، همسرآزاری مورد توجه قرار گرفته است.

آقای عبداللهی می گوید: در ارتباط با آموزش، اشتغال و درمان خانواده‌های بی بضاعت مقرر شده است که همه دستگاه‌ها به طور منظم و هفتگی در محله‌های محروم با برنامه ریزی و اطلاع رسانی از قبل حضور داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات و معضلات آن‌ها و مواردی که مردم مطرح می‌کنند اقدام کنند.

او گفت: در این جلسه در رابطه با گروه‌های جهادی که در محله‌های محروم مستقر می‌شوند و بحث دندان پزشکی رایگان در این مناطق و محله‌ها که به صورت جهادی انجام می شود، گزارشی ارائه شد.

آقای عبداللهی گفت: بحث سگ‌های ولگرد که در محله‌ها داریم قرار شد، اداره کل شهری و اداره کل محیط زیست طرح کامل و جامعبه منظور ساماندهی و جمع آوری سگ‌های آزاد و رها شده تهیه کنند، با ضوابط و مقرراتی که از پیش تعیین شده و ضوابطی که سازمان محیط زیست تدوین کرده است.

 سرپرست شهرداری کرج گفت: با توجه به موضوع سگ‌های ولگرد، در مجموعه شهرداری کرج، ۲ مرکز نگهداری در باغستان و حلقه دره داریم، که هرکدام از ۵۰۰ قلاده سگ نگهداری می‌کنند.

غفاری گفت: دو پیمانکار در جمع آوری و دو پیمانکار در نگهداری و یک پیمانکار در بحث عقیم سازی سگ‌ها کار می‌کند.

به گفته   سرپرست شهرداری کرج روزانه تقریبا ۲۰ سگ ولگرد در سطح شهر جمع آوری می‌کنیم و هزینه آن سالانه ۷ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.