امروز پنجشنبه نشست اداره معارف شهر مزارشریف در دو تایم جداگانه با حضور مدیران ذکور و اناث مکاتب دولتی حوزه ای آموزشی معارف شهر مزارشریف و اعضای نظارت تعلیمی برگزار گردید.

آمر معارف شهر در نشست این اداره با مدیران مکاتب دولتی، پیرامونِ اصلاحات اساسی در ادارات مکاتب، هماهنگی جدی بین مکاتب و آمریت معارف شهر، حمایت همه جانبه مکاتب در راستای تربیه سالم شاگردان و جلوگیری از وجود شاگردان و استادان خیالی در مکاتب تاکید کرد.

مسئول اداره معارف شهر گفت: تمام تخطی هایی که در مکاتب صورت می گیرد باید به اسرع وقت بررسی شود، حجاب اسلامی توسط شاگردان و استادان به طور جدی مراعات شوند، از استفاده بیجای برق جلوگیری و از تعصبات، قومی، زبانی و مذهبی در مکاتب جداََ خود داری شود.

به گفته مولوی بلخی، ارائه خدمات صادقانه، برای مردم از اوامر الهی است و تمام مسئولان مکلف اند تا وظایف روزمره ای شان را به طور درست و منظم انجام دهند.

همچنان در پایان این نشست، پیشنهادات و مشکلات مکاتب توسط مدیران با مسئول اداره معارف شهر، شریک ساخته شد و سپس برای رفع آن هدایت لازم داده شد تا تمام مسئولان نهادهای تعلیمی متوجه وظایف محوله ای شان باشند.

برچسب ها: افغانستان ، مکاتب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.