مراسم گرامیداشت یادو خاطره سردارشهید سید رضا مراثی از شهدای مدافع حرم استان با حضور مردم شهید پرور درگلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در این مراسم ضمن کرامیداشت یاد و خاطره شهید مراثی و ایثارگری‌ها و رشادت‌های او در دفاع از حریم آل الله گفت: شهدای مدافع حرم با اخلاص تمام جان شیرین خود را در راه اسلام و انقلاب و پاسداشت ارزش‌های ان تقدیم کردند و اینک شاهد این امنیت پایدار در دنیا و منطقه هستیم.

در دوران جنگ نیرو‌های مسلح ما با کمک مردم جانانه تحمل کرده ومقابل دشمن ایستادند، این‌ها نیروی مردمی و الهی بودند که از کشور و انقلاب دفاع کردند، در ان دوران دشمنانصدام را بار‌ها تا بن دندان مسلح کردند، اما ما با دست خالی دشمن را از خاک خود بیرون راندیم.

 از ان جایی که متاسفانه حرکت‌های روانی دشمنان در مردم تاثیر گذار است لذا وظیفه مسئولان و مبلغین در زمینه تبیین اهداف و ارمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

در دوران دفاع مقدس دویست و بیست هزار جوان ما پرپر شدند تا دشمن بداند نمی تواند کاری از پیش ببرد، مسیولین هم باید بدانند این کشور با نثار خون این شهیدان به اینحا رسیده است وباید قدر دان این خون‌ها باشند.

 الان در مرز‌ها جوانان ما جانفشانی می‌کنند تا شاهد این امنیت باشیم به لطف خدا امن‌ترین نقطه دنیا ایران اسلامی است.


گفتنی است شهید مراثی متولد سال ۱۳۴۸ در شهر لیلان در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق ملکان است. قبل ازبازنشستگی مسئول هماهنگ کننده تیپ امام زمان (عج) شبستر بود و در ۲۳ تیرماه سال ۹۵ در سن ۴۷ سالگی در نبردبا تروریست‌های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

برچسب ها: شهیدان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.