جعفری گفت: با بیمه رایگان سلامت تا ۷۰ درصد هزینه‌های دارویی، ۷۰ درصد هزینه های سرپایی و ۹۰ درصد هزینه های بستری برعهده بیمه سلامت قرار دارد.

محمد جعفری در خصوص اطلاعیه اخیر بیمه سلامت برای بیمه شدگان این صندوق در سراسر کشور گفت: تاریخ اعتبار برخی بیمه نامه به اتمام رسیده و برخی از شهروندان برای تمدید اقدام نکرده اند.

او گفت‌: از آنجایی که دفاتر بیمه نیز جمع آوری شده اند، در نتیجه مردم ممکن است آگاهی نداشته باشند که تاریخ بیمه آن‌ها تمام شده؛ بنابراین  پیشنهاد می‌شود بیمه شدگان به پنل شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس Www.bimehsalamatiranian.ir مراجعه کرده و یا در ساعات اداری به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه  کنند و بیمه نامه خود را تمدید کنند.

جعفری گفت: ما بر آن هستیم دغدغه هزینه‌های دارویی و درمان را از دوش شهروندانی که بیمه ندارند برداریم و برعهده بیمه سلامت قرار دهیم. به همین دلیل چنانچه شهروندی بیمه نامه نداشته یا از تاریخ بیمه نامه اش با خبر نیست، حتما مراجعه کند و نسبت به تمدید بیمه رایگان اقدام کند.

او می گوید: در آینده نزدیک ممکن است بیمه شدگان مجبور به تحمل هزینه برای تمدید بیمه نامه خود شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: با بیمه رایگان تا ۷۰ درصدهزینه‌های دارویی،  ۷۰ درصد هزینه های سرپایی و ۹۰ درصد هزینه های بستری برعهده بیمه سلامت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۴ تير ۱۴۰۱
همش الکیه تمام داروها قیمت آزاد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ تير ۱۴۰۱
این 70درصد و 90درصد دروغه - فقط در مراکز شلوغ دولتی با کیفیت خیلی پائین - خود این آقایان هم خانواده هایشان را به این مراکز نمی برند!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۱
چرا دروغ میگی .یکجا میگید سه دهک اول مجانی بیمه میشن خود وزیر هم همینو گفته و حالا میگی برید ثبت نام کنید بیمه مجانی. کدوم حرفتون راسته ؟؟سه دهک مجانی یا همه کسانی که بیمه ندارند بیمه مجانی میشن؟؟ درست جواب بده آقای مسول با کلمات بازی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۴ تير ۱۴۰۱
فرق می کنه کی رئیس جمهور و مسئول اجرایی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۴ تير ۱۴۰۱
مفتش گروووونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۴ تير ۱۴۰۱
هر ماه از کجا بیارند مردم پول بدن برادر من الان بهش گفتن پول باید بده بابت همین بیمه غیر سلامت ناکار امد که فقط بیمارستانها قبول دارن هر ماه از کجا بیاره راننده اسنپ است هر چی در میاره خرج وسیله اش میشه و اجاره خانه با مشقت دارن زندگی میکنه زندگیش داره از هم پاشیده میشه با یه بچه چکار کنه با این تورم ما ترس داریم که خودکشی کنه گناه این موضوع گردن کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۴ تير ۱۴۰۱
سلام
ما بدبخت بیچاره ها کار که نداریم پس ازدواج هم نمیتونیم کنیم.
دلمون به یه آزمون استخدامی خوش بود. پنج ساله دارم بکوب میخونم حالا یه امتیازی به افراد متاهل و دارای فرزند دادن جوری که کلا فاتحه من خوندست.
حالا بگین دل خوشی و امید من به چی باشه؟؟؟
به ازای هر فرزند یک درس عمومی چهل درصد اضافه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۴ تير ۱۴۰۱
این کارها برای دریافت مالیات است، وگر نه بیمه اش به درد نمی خورد.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۳:۱۰ ۲۴ تير ۱۴۰۱
ممکن است شما آقایان از خیلی چیزها که در رأس کار هستید خبر ندارید. مردم با پوست و استخوان هزینه های گزاف پزشکی را درک می کنند. با این که بیمه و بیمه تکیمیلی دستمان است بسیاری از هزینه ها را پرداخت نمی کنند. ماه قبل برای یک زخم به دکتر مراجعه کردیم حدود 1 و 200 هزینه نوار و پانسمان و وسایل شد البته هزینه های پانسمانی که خودمان هر سه روز یکبار انجام می دهیم عموما خارجی و قیمت سر سام آوری دارند که به نظر آقایان ربطی به درمان و پزشکی ندارد. بیمه تکمیلی بعد از چندبار رفت و آمد به نظرم 220 هزار واریز کرد. بیمه هایتان هم فقط به درد خودتان می خورد. فقط هزینه کسر می کنید موقع حمایت طفره می روید. خانه از پایبست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۴ تير ۱۴۰۱
همین الان بصورت الکترونیکی در سایت تمدید کردم بسیار عالی دست شما درد نکنه که بدون حظور در دفاتر میتونیم تمدید کنیم با این وضع کرونا و ترافیک شهری خیلی خوبه همه کارهای اداری غیر حظوری بشه خدا کنه همیشه همینجوری ادامه پیدا کنه و خدا کنه همیشه رایگان باشه و تحت پوشش بیمه سلامت باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ تير ۱۴۰۱
اونوقت کدوم بیمارستان و کدوم دارو بیمه سلامت رو میشناسه؟ یا احیانا کدوم پزشک قبولش داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۴ تير ۱۴۰۱
همش دروغه...ما بستری شدیم بیمه سلامت هستیم هیچی شاملش نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ تير ۱۴۰۱
ما که هردفه از این خواستیم استفاده کنیم گفتن فرقی با آزاد نداره و پول آزاد ازمون گرفتن
Georgia
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۴ تير ۱۴۰۱
این بیمه رو کجا قبولش داره؟ عملا هیچ جا
آخرین اخبار