آیین اختتامیه عهدواره منطقه‌ای قیام با حضور فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة الله العظم سپاه پاسداران در همدان برگزار شد.

در آیین اختتامیه عهدواره منطقه‌ای قیام که به میزبانی همدان و با حضور حلقه‌های میانی عام و خاص استان‌های همدان، ایلام، قزوین و کردستان برگزار شد، فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة الله العظم سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هدف و موضوع این مراسم را تبیین گام دوم انقلاب و به ثمر رساندن گام اول انقلاب عنوان کرد و گفت: برای اولین بار انقلابی در کشور رخ داد که در رأس آن، ولی فقیه این انقلاب را هدایت کرد که حاصل آن یک نظام مستحکم، مردمی و دشمن شکن است.

سردار محمدعلی جعفری گفت: همه اهداف گام انقلاب اجرایی نشده که در گام دوم انقلاب به یاری همه و فعالان فرهنگی به ثمر خواهد نشست، زیرا که حلقه میانی که رهبر انقلاب در سال ۹۸ عنوان کردند واژه‌ای برای به ثمر رساندن گام دوم انقلاب است.

او تفاوت گام اول و گام دوم انقلاب را ابتدا دفاع در برابر تهاجمات و تهدیدات مخالفان و دشمنان در همه زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: با همه این تهاجمات در گام اول به حفظ نظام جمهوری اسلامی رسیدیم که گام دوم معنادار کردن حرکت گام اول است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.