شلیک راکت به شهرک صهیونیستی عسقلان هم‌مرز با غزه + فیلم

منابع خبری اعلام کردند آژیرهای خطر حمله موشکی همزمان با فعال شدن سامانه گنبد آهنین در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صدا درآمده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از به‌صدا درآمدن آژیر‌های خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین هم‌مرز با نوار غزه خبر داد.

برخی منابع عربی گزارش داده‌اند که چند موشک راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین «اشدود» و «عسقلان» در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این در حالی است که «یدیعوت آحارونوت» نوشت سامانه‌های گنبد آهنین فعال شده و صدای چند انفجار در آسمان شهرک‌های نزدیک نوار غزه شنیده شده است.

به ادعای این روزنامه صهیونیستی یک فروند راکت از سمت نوار غزه به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» شلیک شده و سامانه گنبد آهنین آن را رهگیری کرده است.

 

حمله صهیونیست‌ها به یکی از مراکز مقاومت در غزه

خبرگزاری المیادین گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیش از ۸ موشک به سمت یکی از مراکز مقاومت در جنوب نوار غزه شلیک کردند.
 
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش از این حمله نیز یکی از مراکز مقاومت در غرب نوار غزه را هدف قرار دادند.
 
خبرگزاری شهاب اعلام کرد که صهیونیست‌ها مرکز شهدای النصیرات را در جنوب غزه هدف قرار داده اند و پدافند هوایی مقاومت با جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی مقابله کرد.
غزه
غزه
غزه
عزه

حماس حمله صهیونیست‌ها به غزه را محکوم کرد

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: بمباران نوار غزه و ایجاد رعب و وحشت در میان غیرنظامیان، در چارچوب جنایات و رفتار تروریستی رژیم صهیونیستی است که در تمامی مکان‌هایی که صهیونیست‌ها حضور داشته باشند، علیه مردم ما متوقف نمی‌شود.

سخنگوی حماس گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی با تمام ابزار تروریسم و حمایت آمریکا از آن، نمی‌تواند اراده مردم ثابت قدم و مقاومت دلیرانه آن‌ها را در هم بشکند. تا اخراج اشغالگران از تمام سرزمین فلسطین، به پایداری و مبارزه مشروع خود ادامه خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار