مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: یکی از خیران برای اجرای وصیت مادرش، پس انداز آن مرحومه را در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرد تا از محل این سپرده، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداحت شود.

ابراهیم صحرایی گفت: یکی از رویکرد‌های صندوق امداد ولایت اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و محرومان است تا مشکل این قشر از جامعه با رعایت عزت و کرامت این عزیزان رفع شود.

 در این رویکرد بخشی از منابع پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات داخلی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تأمین می‌شود و بخشی هم از محل سپرده گذاری خیران و نیکوکاران با هم افزایی صندوق تا مین می‌شود.

 یکی از خیران برای اجرای وصیت مادرش، پس انداز آن مرحومه را در صندوق امداد ولایت سپرده گذاری کرد تا از محل این سپرده، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و محرومان پرداخت شود.

مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از سوی این فرد نیکوکار به عنوان سپرده قرض الحسنه نزد صندوق امداد ولایت افتتاح حستب شد و مبلغ ۷۵ میلیون تومان هم از طرف صندوق در این حساب هم افزایی شد و از این محل به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

 این صندوق آمادگی دارد تا هرگونه سپرده گذاری را از سوی خیران و نیکوکاران با هم افزایی به صورت تسهیلات قرض الحسنه به معرفی شدگان از سوی صاحب حساب پرداخت کند.

 صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تنها یک شعبه در خایابان بوعلی قزوین دارد البته باجه‌های خدمت رسانی این صندوق در ادارات مختلف کمیته امداد امام (ره) استان قزوین فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار