صدیقی: با خاطیان مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برخورد می‌کنیم/ خواهران منصوریان از حریم دختران دفاع کردند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: فرد ضارب مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان از محل متواری شد، اما از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

دیروز در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو پدر یکی از ورزشکاران به محل گرم کردن ووشوکاران رفت و با کادر اجرایی و برخی از ورزشکاران درگیر شد.

گفت و گویی با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو  درباره درگیری رخ داده در رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی در این رده سنی داشتیم.

صدیقی گفت: اتفاق تلخی روز گذشته رخ داد. با وجود اینکه تمهیداتی در نظر گرفته بودیم تا مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود، اما متاسفانه پدر یکی از دختران  بعد از اطلاع از شکست دخترش هتک حرمت به حریم بانوان کرد و  به صورت غیر قانونی وارد سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) شد و  به ورزشکاران و مربی حریف دخترش حمله ور شد.

آن فرد برای حمایت از دخترش به حریم بانوان ورود کرد 

 صدیقی درباره اینکه اعتراض فرد ضارب به داوری بود، گفت: نه،  دختر فرد ضارب  با اختلاف نتیجه را واگذار کرده بود  و بگو و مگوی بین دختران به وجود می‌آید و آن فرد برای حمایت از  دختر خود به حریم بانوان ورود می‌کند. البته خیلی زود حراست و نیروی انتظامی به محل درگیری ورود کردند، اما آن فرد متواری شده بود. مراتب شکایت خود را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم و کمیته انضباطی تشکیل می‌دهیم تا با خاطیان برخورد کنیم.  

فرد خاطی بعد از حضور نیروی انتظامی از محل متواری شد 

رئیس فدراسیون ووشو گفت: خدا را شکر کسی آسیب ندیده است و در  سالن فرعی مسابقات درگیری رخ داد. البته فرد خاطی بعد از ورود حراست و نیروی انتظامی متواری شد. او از شهرستان همدان آمده بود.  

رعایت اخلاق و ادب برای ما مهم است 

صدیقی درباره اینکه  عمر قهرمانی دختر فرد ضارب  تمام شد، گفت:  بحث  رعایت اخلاق و ادب و احترام گذاشتن به بزرگترها  برای ما مهم است. انتظار داریم که ورزشکاران این موضوع را رعایت کنند. 

خواهران منصوریان از حریم دختران دفاع کردند

رئیس فدراسیون ووشو درباره درگیری خواهران منصوریان با فرد ضارب گفت:  خدا را شکر بزرگتر‌ها در محل درگیری حضور داشتند. خواهران منصوریان مربیان تیم ملی جوانان هستند و برای استعدادیابی و بررسی مسابقات در محل سالن بودند و زمانی که  از درگیری اطلاع می‌یابند از حریم دختران به خوبی دفاع کردند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار