خانم گل لیگ فوتبال بانوان گفت: اگر فوتبال بانوان از تلویزیون پخش شود به طور حتم هواداران بیشتری پیدا می‌کند.

زهرا قنبری خانم گل چند دوره لیگ فوتبال بانوان درباره راه اندازی کانال رادیویی ورزش بانوان گفت: از این اتفاق خوشحالیم و امیدوارم  این برنامه  ها برای بانوان افزایش یابد و به امید روزی که مردم فوتبال بانوان را از تلویزیون تماشا کنند.

کانال رادیویی ورزش بانوان امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و ورزشکاران افتتاح شد  و فعالیت خود را برای پوشش برنامه های ورزش بانوان از امروز شروع می کند.

حیف است فوتبال بانوان را مردم نبینند  

قنبری درباره امیدواری اش برای پخش فوتبال بانوان گفت: خدا را شکر استارت خوبی زده شد و با قدرت جلو می رویم. البته باید مسئولان حمایت کنند تا فوتبال بانوان از تلویزیون پخش شود چون تماشای آن دیدن دارد. حیف است که مردم فوتبال بانوان را نبینند چون کیفیت بازی ها خوب است. فوتبال جذابیت دارد و همانطور که مردم از تماشای فوتبال مردان لذت می برند، فوتبال بانوان هم در صورت پخش شدن   هوادار و طرفدار بیشتر پیدا می کند. 

فوتبال بانوان از لحاظ مالی نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد 

قنبری درباره پخش فوتبال بانوان چقدر به پیشبرد این رشته ورزشی کمک می کند، گفت: ما از لحاظ حامی مالی نیاز داریم تا یک تغییر و تحول اساسی در فوتبال بانوان ایجاد شود و ان شاالله این اتفاق رخ دهد زیرا اکثر حامیان مالی قصد  حمایت از فوتبال بانوان را دارند، اما به خاطر اینکه بازی ها پخش نمی شود و برندشان دیده  نمی شود از حمایت  انصراف می دهند. ان شالله روزی فوتبال ما هم در تلویزیون پخش شود و همه حامیان مالی از فوتبال بانوان حمایت کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ تير ۱۴۰۱
من فوتبال آقایان رو هم نمی بینم چه برسه به بانوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
لاااااااااله الا الله
آخرین اخبار