افشاگری تکان‌دهنده طارمی از جادو و جنبل در تیم ملی

مهدی طارمی ماجرای حضور جادوگر در فدراسیون فوتبال را تایید کرد.

در زمان حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال شائبه‌های مختلفی در خصوص حضور جادوگر در تیم ملی وجود داشت و مطرح شدن ماجرای خوبان عالم از سوی رییس سابق فدراسیون فوتبال هم به این قضیه دامن زد.

مهدی طارمی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور صمن تایید این مسئله گفت: شماره‌های ۹ و ۷ و ۱۱ بهترین بود! پاداش‌های تیم ملی هم باید به مضرب‌های این سه عدد می‌رسید و می‌گفتند مثلا شما دقیقه ۶۹ گل می‌زنید و یک سری اعتقاد داشتند. این اعداد را دوست داشتند و به هر طریقی به این می‌رسید.

ما در مورد پاداش‌ها مثلا گفتیم ۶ و ۴ بدهید که می‌شود ۱۰ هزار دلار، ولی آن‌ها ۳۵۰۰ و ۵۵۰۰ می‌دادند که بشود ۹ هزار دلار یا ۶ و ۵ می‌دادند که بشود ۱۱ هزار دلار و به عدد مورد علاقه برسند!

منبع: خبرآنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
حیف از یک ریال که صرف ورزش فوتبال شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فراماسونن رسما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
خرافات تا بیخ گوش مسئولین اومده و یه مبارزه جدی با اون لازمه و همه بفهمن تقویت روحیه رمز موفقیته نه این مزخرفات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
دارن طوری تیم ملی ایران ازداخل خراب میکنن که جام جهانی به کام همه ملت ایران تلخ بشه بگن کار مربی که کاربلد نیست اگر مربی دیگه میاوردیم حتما نتیجه بهتر میگرفتیم واقعا دراگا مربی خیلی خوب وبی حاشیه تو این چند سال بوده قدر زر .زرگر شناسد قدر گوهر گوهری همون کاری که بازیکنان با مایلی کهن در مقدماتی جام جهانی ۹۸ کردن الان هم میخوان با دراگا کنن که تیم نتیجه خوب نگیره وگرفتار حاشیه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
سلام
خیلی تکان خوردیم یکی بیاید نگه دارد این حرفها برای رد گم کردن است تیم ملی بهترین نتیجه تاریخ خودش را گرفته حسودان بیکار ننشسته اند می خوهند سهمیه را بنام خوشان بزنند بروند جام جهانی واقعا خجالت راند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
وقتی جای توکل به خدا و تلاش، دست به گریبان مزخرفات و خزعبلات بشی، بهترین تیم ملی دنیا رو هم داشته باشی بدون اذن خدا، به هیج جا نمی رسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
طارمی بدجوری خودشیفته شده، حضورش در تیم ملی دیگر به صلاح نبست، بعید نیست از لیگ انگلبس وعده هایی دریافت کرده باشه، شما هم در این مقطع نباید چنین افراد ناشایستی را بزرگ کنید ، طرف یادش ار خیریت بلائی که سر پرسپولیس آورد نیست که حالا دم از جادو و جنبل دیگران میزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
رفتار لات منشانه و لگد پرانی خواهران منصوریان سیستانی قابل توجیه نیست . جنین رفتارهایی در شان یک زن نیست ‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
لگد پرانی در شان مرد هم هست؟ خواهران تفنگ به دست و تا دندان مسلح در زمان جنگ ندیدی چطور حق مردم سرزمین را از دشمنان گرفتند؟ شما جزو همان دسته از افرادی که زن باید فقط در خانه بشورد و بسابد و به تو خدمت کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
تو اونجا بودی مگه معلوم نیس مرتیکه برای چی رفته تو رختکن زنا
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۰:۲۴ ۲۶ تير ۱۴۰۱
بیشتر بگو. از شیطان پرستی بگو. پس کو اعتقاد دینیشان؟ کو نماز حاجاتشان؟ از مستیش رمزی بگو تا ترک هشیاری کند. کو جوشن هایشان؟ کو آل یاسین و صلواتشان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۶ تير ۱۴۰۱
فوتبال و آل یاسین و صلوات؟؟!! فوتبال و دعای حوشن؟ُ! کجای کاری برادر / خواهر؟ فوتبال = پول و شهرت!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
9 هزار دلار برای یک نفر به عنوان پاداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۹:۵۱ ۲۶ تير ۱۴۰۱
بر فرض ماجرای جادوگر صحت داشته باشد. چه ربطی به سرمربی دارد؟ شما می گویید رئیس فدراسیون با جادوگر ارتباط داشت. پاداش 3.5 و 5.5 رو که اسکوچیچ به شما نمی داد. نکته دوم اینکه بازیکنان در دقیقه 69 گل میزدند یا سعی می کردند گل بزنن؛ باز هم این به سرمربی ربطی ندارد. احتمال دارد بازیکنان با جادوگر در ارتباط بوده باشن. نکته سوم، آقای طارمی خودشان در فیلم گفتن من هم در بازی های مافیا شرکت می کردم. الان اگر اسکوچیچ به اون تذکر می داد ایشان اطاعت امر میکردند؟ نکته چهارم، آقای طارمی که استاد خراب کردن دروازه خالی هستند یادشان رفته در جام جهانی مقابل اسپانیا 2 موقعیت صد درصد را با حضور آقای کیروش خراب کردند که اگر خراب نمی کردند ما به دور بعد صعود می کردیم (یادآوری: وحید امیری پیکه را لایی زد و سانتر و آقای طارمی در محوطه جریمه با ضربه سر توپ را اوت زدند/ دومی هم تک به تکی بود که زدن آسمان هفتم)/ نکته پنجم، آقای علی دایی شش هفت سال از مربیگری نکرده است دلیل اینکه کاندیدا می شود مشخص نیست. نکته ششم، توهین به کادر فنی تیم ملی توهین به اسکوچیچ نیست توهین به وحید هاشمیان، توهین به خانبان، توهین به کریم باقری، توهین به حمید استیلی، توهین به خیلی دیگر از ایرانیان حاضر در کادر فنی است. نمک نشناس نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
کاملا موافقم، وظیف انضباط بازیکنان نیز مربوط به سرپرست تیم است با وجود این بازیکنان متمرد و سودحو که دغدعه شان کسب منفعت ار واردات خود رو است مردم دیگر رغبتی به تیم ملی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
واقعا که...