رونق روستا‌های خوزستان با اجرای سند غدیر

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، ولی عصر (عج) از توسعه روستا‌های خوزستان خبر داد.

سرگرد مجدی نسب در مراسم آیین آغاز عملیات اجرایی سند غدیر گفت: تلاش‌های سه ساله قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، ولی عصر (عج) نتیجه داد، سند اجرایی عملیات مقدس غدیر با رمز یا علی ابن علی طالب (ع) آغازشد.

او می‌گوید: در این سند بنا شد در ۲۲۰ روستای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان، موضوعات ساخت روستاها، تمدن ساز در تراز انقلاب اسلامی در ۵ عرصه زیرسازی، سلامت، اشتغال، جهت رونق بخشی به روستا‌ها و محرومیت زدایی و پیشرفته شدن آن‌ها کمک کنیم آغاز شد.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، ولی عصر (عج) می‌گوید: ان شاءالله بتوانیم روستا‌ها را به خروش جامعه اسلامی برسانیم و برای سند غدیر زیرساخت‌های فرهنگی و اشتغال زایی نیاز در روستا‌ها گسیل شوند درنمایشگاه تامین شدند.

به گفته او از محل اعتبارت سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان تامین شده برای دور‌ترین و محروم‌ترین روستا قرار می‌گیرد تا طعم خدمات نظام انقلاب اسلامی را بچشند این مسیر شروع است.

سرگرد مجدی نسب تصریح کرد: در ۲۲۰ روستای استان، ۱۶۰ پروژه آبرسانی برای تامین آب شرب ۱۶۰ روستا ایجاد می‌شود، اقلام فرهنگی آماده شده است تا در اختیار آن‌ها قرار بگیرند.

در زمینه زیرسازی کارگاه‌های پرورش طیور، خیاطی، صنایع دستی، واکسیناسیون و سم پاشی دام‌ها برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است و طی ۳ سال آینده جاری و ساری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار