استاندار آذربایجان‌غربی:

نگاه حمایتی، رویکرد دولت در تعامل با بخش تولید است

استاندار آذربایجان غربی گفت: نگاه حمایتی، رویکرد دولت و مدیریت استان در تعامل با بخش تولید است و این روند را با قدرت ادامه می‌دهیم.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از سه واحد تولیدی در قالب یکشنبه‌های رفع موانع تولید در ارومیه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، نگاه همه مسوولان باید در راستای کمک به بخش صنعت باشد و در این راستا از ظرفیت‌های قانونی بیشترین استفاده صورت گیرد.

او می گوید: حضور در واحد‌های تولیدی و صنعتی نیز در همین راستا بوده و یکشنبه‌های رفع موانع تولید نیز در راستای حمایت از واحد‌ها راه اندازی شده است.

معتمدیان گفت: همه ما باید کمک کنیم تا چرخ تولید بچرخد و از رکود در این بخش نیز باید جلوگیری کنیم.

استاندار آذربایجان غربی توجه به بخش تولید را زمینه ساز ارتقای بخش اقتصادی دانست و گفت: توجه به بخش تولید می‌تواند در رونق بخش‌های مختلف مرتبط و همچنین ارتقای اشتغال نیز بسیار موثر باشد.

در این بازدید، محمدصادق معتمدیان از واحد‌های تولیدی بتن و قطعات بتنی، واحد تولیدی پانل‌های رادیاتور و همچنین ریخته گری چدن و تولیدکننده اقلام چدنی در شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

یکشنبه‌های رفع موانع تولید، از پاییز سال گذشته توسط محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی راه اندازی شده و هر هرهفته ۲ تا ۳ واحد دارای مشکل مورد بازدید قرار گرفته و در محل، مشکلات واحد‌ها شنیده شده و در مورد رفع آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.