با حکم آقای مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آقای اسد بابایی به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های آذربایجان شرقی منصوب شد.

نائب رئیس و سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی، عضو شورای سیاست گذاری بسیج رسانه آذربایجان شرقی، مدیر خبرگزاری مهر در استان، رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان، از جمله سوابق  آقای بابایی است.

آقای احمد احمدوند معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کتابخانه‌های استان گفت:یکی از وظایف نهاد کتابخانه‌ها افزایش سرانه مطالعه در کشور است که این مهم با فرهنگ سازی برای کتابخوانی، بازسازی و توسعه کتابخانه‌ها وبهره گیری از ظرفیت مشارکت خیران در احداث و تجهیز کتابخانه‌ها امکانپذیر است.

در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه توسعه کتابخانه‌های آذربایجان شرقی صورت گرفته است که انتظار میرود مدیریت جدید با افزایش تعاملات استانی و بهره گیری از ظرفیت خیران استان در این زمینه، نسبت به اتمام طرح‌های نیمه تمام اقدام کند.

تمرکز بر بخش کودک در کتابخانه‌ها، استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های سیار بویژه در روستا‌ها و کیفی سازی خدمات مانند دسترسی آسان به داده‌های اطلاعاتی و منابع مکتوب غیر دیجیتال را از دیگر سیاست‌های این نهاد اعلام کرد.

در این مراسم از زحمات شهرام خدایی علمداری تقدیر و اسد بابایی به عنوان مدیر کل کتابخانه‌های استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.