ایتالیا قهرمان لیگ ملت های والیبال شد

تیم ملی والیبال زنان ایتالیا با شکست برزیل عنوان قهرمانی لیگ ملت‌ها را کسب کرد.

 دیدار نهایی و رده‌بندی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ در گروه زنان امروز در شهر آنکارا برگزار شد و تیم ملی والیبال زنان ایتالیا به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش فدراسیون والیبال، ایتالیا در دیدار نهایی به مصاف برزیل رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ این تیم را شکست داد و قهرمان شد تا زردپوشان برزیل به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز تیم صربستان سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۶ بر ۲۴ ترکیه میزبان را شکست داد و به مدال برنز و مقام سومی دست یافت.

گفتنی است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در گروه زنان یکشنبه ۱۲ تیرماه به پایان رسید و هشت تیم آمریکا، برزیل، ایتالیا، چین، ژاپن، صربستان، ترکیه و تایلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

تیم ملی والیبال زنان آمریکا قهرمان سه دوره لیگ ملت‌ها که با ۱۱ برد، یک شکست و ۳۲ امتیاز در چهارمین دوره به عنوان صدرنشین مرحله گروهی راهی مرحله نهایی شده بود در مرحله یک چهارم نهایی سه بر دو مغلوب صربستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم‌های تایلند، چین و ژاپن سه نماینده آسیا نیز در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با پذیرش شکست برابر حریفان از راه یابی به دیدار نیمه نهایی بازماندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
ایتالیا عشقه
آخرین اخبار