سفیر نیجریه از آمادگی این کشور برای انعقاد قرارداد با بازیکنان و مربیان روسی خبر داد.

به گزارش رسانه روسی، عبداللهی شهو سفیر نیجریه در مصاحبه با ریانووستی گفت: نیجریه آماده همکاری با روسیه در زمینه فوتبال است و امضای قرارداد با بازیکنان و مربیان روسی است.

او گفت: بازیکنان روسی می‌توانند به نیجریه بیایند و خود را در اینجا امتحان کنند. نیجریه در صورت صلاحدید مربیان خارجی را استخدام می‌کند، بنابراین ممکن است مربیان روسی را به خدمت بگیرد.
سفیر نیجریه گفت: تا کنون تیمی از ما درخواست نکرده اما اگر آن‌ها بخواهند، ما به آن‌ها کمک می‌کنیم بازیکن یا مربی مناسب پیدا کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با سفارت روسیه در نیجریه تماس بگیرند. بازار باز و ورزش برای ما از نظر روابط بین المللی بسیار مهم است.

او گفت: در طول جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه، بسیاری از نیجریه ای‌ها برای اولین بار از روسیه دیدن کردند. کسانی که چیزی در مورد روسیه نمی‌دانستند به لطف فوتبال با این کشور آشنا شدند و واقعاً اینجا را دوست داشتند، حتی بسیاری در اینجا ماندند. بنابراین امیدواریم فرصت دیگری برای نیجریه ای‌ها برای بازدید از روسیه و تبادل تجربیات فراهم شود. 

پیش از این، ایجنت آلمان تکاچنکو گفته بود که مقامات آمریکایی، آلمانی، بریتانیایی و سوئیسی توصیه کردند که باشگاه‌ها بازیکنان روسی را خریداری نکنند و مربیان روسیه نیز تحت محرومیت ناگفته‌ای قرار گرفتند.

باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها در این زمینه راهنمایی‌های ویژه‌ای دریافت کرده اند. فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مجوز تعلیق قرارداد‌های بازیکنان و مربیان خارجی با باشگاه‌های روسی را تا ژوئن ۲۰۲۳ تمدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار