ارائه خدمات پزشکی جهادی به مردم شوش دانیال

از سوی جهادگران خدمات پزشکی به بیماران نیازمند در شوش ارائه شد.

بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شوش در راستای قرارگاه جهادی تابستانه ۱۴۰۱معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوش دانیال ع رخت خدمت به تن کرد و با همکاری شبکه بهداشت ودرمان، حوزه مقاومت بسیج شهید دانش در طرح شهید دکتر رهنمون برعهدی محکم با، ولی نعمتان خود به زیارت مردم شریف منطقه وهب رفته و ویزیت رایگان در تخصص‌های داخلی و پزشکان متخصص در رشته‌های مغز و اعصاب داخلی، اطفال، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، مامایی، عمومی و... به تعداد بیش از ۲۰۰ بیمار ویزیت وتهیه دارو رایگان صورت گرفت.

بسیج جامعه پزشکی همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متعددی را درقالب قرارگاه جهادی تابستانی ۱۴۰۱ در نظر دارد که در رأس آن‌ها افزایش واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی و اعزام نیرو‌های داوطلب و بسیجی در مراکز یاد شده در سراسر کشور خواهد بود.

اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها برای ویزیت رایگان و خدمتگزاری به مردم،برپایی ایستگاه‌های سلامت محور برای توزیع رایگان ماسک، محلول، بسته‌های بهداشتی و ... است.

تقویت و برجسته سازی (تشدید) طرح شهید سلیمانی از طریق برگزاری رزمایش‌های حوزه‌های نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شناسایی و مراقبت از بیماران کرونایی، توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح مذکور و حمایت از بیماران و خانواده آنان، توسعه مراکز واکسیناسیون و ارائه خدمات پزشکی رایگان انجام شد. 

ضمناً بسیج جامعه پزشکی همچنان با تبدیل پایگاه مقاومت بسیج به پایگاه سلامت، سازماندهی و بکارگیری در مدیریت بیماری کرونا، عملیات غربالگری، برپایی ایستگاه‌های سلامت و تیم‌های رفع آلودگی، جذب کمک‌های مردمی و مومنانه، حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و ... در قالب طرح شهید سلیمانی مشغول به جهاد و فعالیت شبانه روزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.