فرماندار شهرستان زرآباد گفت: ۵۲ میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان امسال برای این شهرستان پیش بینی شده است.

 کوروش محمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زرآباد در حضور نماینده کمیته برنامه ریزی استان و روسای ادارات سطح شهرستان، گفت: اولویت اعتبارات باید با پروژه‌های نیمه کار باشد و تا زمانیکه اداره‌ای پروژه نیمه کاره دارد، حق کلنگ زنی طرح جدید را ندارد.

او گفت: با توجه به محرومیت‌های زرآباد در تمام بخش ها، امیدواریم بیشترین اعتبار تخصیصی برای این شهرستان باشد.

او گفت: در حوزه بهداشت و درمان فقط دو میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم در طرح‌های ملی و محرومیت زدایی در این حوزه به شهرستان زرآباد توجه بیشتری شود.

فرماندار زرآباد  گفت: یکسال پیش کلنگ ساخت بیمارستان محلی این شهرستان به زمین زده شد و تاکنون خبری از ساخت آن نیست که امیدواریم از اعتبارات خود دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر شاهد آغاز ساخت بیمارستان محلی این شهرستان باشیم

محمدی  گفت: برای ناحیه صنعتی شهرستان زرآباد سه میلیارد تومان پیش بینی شده است که در صورت شاهد اتفاقات خوب در این بخش خواهیم بود.

او گفت: در بودجه محرومیت زدایی شهرستان زرآباد در بخش‌های بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی، راه و گردشگری به صورت ویژه دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار