نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نظامیان این رژیم مجوز داد به مردم فلسطین شلیک کنند.

یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مجوز شلیک نیرو‌های نظامیان رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی را صادر کرد.

بر گزارش رسانه‌های صهیونیستی، لاپید این سخنان را پس از دیدار با «اومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بیان کرده است. او در این خصوص اعلام کرد هر یک از نیرو‌های پلیس به محض این‌که احساس خطر کردند، می‌توانند به سمت فلسطینیان تیراندازی کنند.

لاپید تاکید کرد که به طور کامل از نیرو‌های پلیس و دیگر نیرو‌های امنیتی حمایت می‌کند. نخست وزیر رژیم صهیونیسیتی و وزیر امنیت داخلی در جلسه مشترک خود تاکید کردند که دستورالعمل تیراندازی نیرو‌های پلیس به سمت فلسطینیان هیچ تغییری نکرده است و هر پلیسی که خود را در خطر ببیند، می‌تواند اقدام به تیراندازی کند.

در همین حال آنتونیو گوترش چندی پیش در گزارش سالانه خود فاش کرد که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ مسئول کشته شدن ۷۸ کودک و معلولیت ۹۸۲ کودک دیگر در اراضی اشغالی فلسطین است.

سازمان ملل در سال ۲۰۰۲ اعلام کرد که «فهرست ننگ» یا «لیست سیاه» شامل سازمان‌ها و کشور‌هایی می‌شود که حقوق کودکان را در مناطق درگیری در جهان نقض می‌کنند و اسامی آنان از طریق فهرست صادره در گزارش سالانه سازمان ملل درباره «کودکان و درگیری‌های مسلحانه»، منتشر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۸ تير ۱۴۰۱
چه طنز تلخی!!! یعنی تا الان بدون مجوز به سر زنان و کودکان و جوانان فلسطینی تو وطن و سرزمین مادریشون شلیک میشده؟!!! خدایا تو خودت شاهدی که چه جنایت ها که میکنند و با این موضع گیری ها چه دل ها که میسوزه از این همه خباثت و فریبکاری ها...
آخرین اخبار