مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار به صورت مستمر تحت حمایت برنامه‌های بهزیستی استان هستند.

اویسی گفت: بهزیستی استان کار حمایت و ساماندهی از بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنان را برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت:  ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار به صورت مستمر تحت حمایت برنامه‌های این اداره هستند.

اویسی همچنین گفت: هزار و ۵۵۵ نفر دانشجو تحت پوشش برنامه حمایتی و آموزشی در مراکز غیرانتفاعی و ۱۴ هزار دانش آموز در سراسر استان از خدمات کمک آموزشی و هزینه‌های تحصیلی و آموزشی بهزیستی بهره می‌برند.

او گفت: همچنین اورژانس ۱۲۳ به صورت سیار، مسائل اورژانس در حوزه اجتماعی را مدیریت می‌کند و در ۱۵ شهر استان نیز مرکز اورژانس اجتماعی فعال داریم.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: نوزادان شیرخواری که به هر دلیلی به سازمان بهزیستی برای نگهداری انتقال می‌شوند، در بازه سنی ۲ تا ۶ سال سرپرستی می‌شوند، افراد ۶ تا ۱۲ سال در مراکزی غیر دولتی و ۱۲ تا ۱۸ سال در خانه‌های تحت نظر این اداره ساماندهی می‌شود.

او گفت: سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان در چهار حوزه تخصصی در سراسر استان خدمات ارائه می‌کند، حوزه پیشگیری در چهار دفتر؛ دفتر مشاور خدمات روانشناختی، دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، دفتر پیشگیری از معلولیت ها، پیشگیری از اعتیاد، درمان و بازتوانی اعتیاد و در حوزه توانبخشی در چهار دفتر؛ سرویس‌های متعددی که به جامعه هدف خود که معلولین هستند، خدمات را ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار