دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان منزل در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از ناکامی و دستگیری قاچاقچیان با ۲۵۳ کیلوگرم مواد مخدر و سارقان منزل خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در سه مرحله از فعالیت سه نفر قاچاقچی مواد مخدر در محور‌های ورودی به شهر کاشان آگاه شدند. ماموران با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در یک عملیات ضربتی به شناسایی و دستگیری متهمان با سه دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، ال۹۰ و دنا موفق شدند.

به گفته او، ماموران ۲۵۳ کیلوگرم هروئین و تریاک جاسازی شده به طرز ماهرانه داخل خودرو‌ها را در بازرسی از خودرو متهمان کشف و ضبط کردند. چهار نفر در انتقال ۲۵۳ کیلوگرم موادمخدر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ناکامی سارق منازل نیمه ساز در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از دستگیری سارق منازل نیمه ساز و کشف ۵۳ فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: با وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر کاشان، بررسی موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گفته او، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات پلیسی و هوشمندانه در هماهنگی با مقام قضایی و یک عملیات غافلگیرانه به شناسایی و دستگیری یک سارق در مخفیگاهش موفق شدند.

او می‌گوید: اموال مسروقه زیاری همچون آهن آلات، دستگاه‌های برشکاری و جوشکاری و ابزارآلات ساختمانی در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم کشف شد.  متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ کاکاوند گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۵۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرده است.

او می‌گوید: شهروندان برای رعایت احتیاط روشنایی لازم محوطه ساختمان و کارگاه فاقد روشنایی را تامین و برای همه درب‌ها به ویژه ورودی از قفل‌های مطمئن استفاده و قفل‌های دارای کلید اضافی (یدکی) گم شده و مدتی در اختیار دیگران گذاشته شده را حتمی تعویض کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.