اجرای روش «ضربه هوای فشرده» برای نخستین بار در خوزستان

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: با استفاده از روش ضربه هوای فشرده (ایرشوک) و برای نخستین بار در استان خوزستان؛ آب شهرستان اندیمشک تقویت می‌شود.

فرامرز مرادی گفت: عملیات تقویت فشار آب مناطق مختلف شهری و روستایی در شهرستان اندیمشک آغاز شد، با اجرای این طرح آبخوان ۳ چاه آب در شهرستان و با استفاده از روش تخصصی ایرشوک (ضربه هوای فشرده) افزایش می‌یابد

او می‌گوید: استفاده از روش تخصصی ایرشوک (ضربه هوای فشرده) برای نخستین بار در استان خوزستان و با هدف تقویت فشار آب شهرستان اندیمشک اجرا شده است.

روش تخصصی ایرشوک (ضربه هوای فشرده) یک روش مکانیکی بوده و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی و مطابق با آخرین استاندارد‌های روز دنیا در شهرستان اندیمشک اجرا شده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به این که، در روش ایرشوک با ایجاد نیرو‌های مکانیکی از سوی مکانیزم‌ها و اثرگذاری آن‌ها بر رسوبات، عملیات بازسازی آبخوان چاه‌های آب انجام می‌شود، گفت: ایرشوک در مقایسه با روش‌های شیمیایی هیچ گونه آثار مخربی بر کیفیت آب نداشته و هیچ‌گونه آلودگی هم ندارد.

با اجرای این طرح چاه‌های آب کوی جانبازان، چاه آب خط انتقال آب شهر اندیمشک و چاه آب روستای قلعه مختار احیا و آبخان آن افزایش یافت.

پیش از این نیز عملیات احداث ۴ کیلومتر شبکه جدید آب در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.