استاندار اردبیل گفت:برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقای دانشگاه محقق اردبیلی در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی ضروری است.

سیدحامد عاملی گفت:برنامه‌ریزی و تلاش برای ارتقای دانشگاه محقق اردبیلی در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی ضروری است.

استاندار اردبیل در دیدار با سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید برای تکمیل طرح‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی اهتمام ویژه‌ای داشت و دغدغه‌های اساتید، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و برای رفع آن‌ها تلاش شود.

عاملی ادامه داد: برای نیل به اهداف عالی دانشگاه محقق اردبیلی، باید افراد توانمند در حوزه‌های مختلف مدیریتی به‌کار گرفته شوند.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست ضمن تشکر از اعتماد استاندار اردبیل، گفت: برنامه مدونی برای ارتقای دانشگاه محقق اردبیلی در تمامی حوزه‌ها تدوین شده و با قوت تمام این مسائل پیگیری خواهد شد.

اسماعیل چمنی می گوید: توسعه همه‌جانبه دانشگاه محقق اردبیلی جزو برنامه‌ها است و این برنامه‌ها به مرور اجرایی می‌شود و در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های خوبی در جهت تربیت نیروی انسانی دین‌باور و اخلاق‌مدار مد نظر قرار دارد که اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.